Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261895 Ik vind je allebei wel mooi verwerkt.De signature van Zeus kon wel een beetje beter. Star Wars want daarintegen een beetje beter.De tekst is bij allebei goed gedaan. Die bliksemflits bij Zeus is ook wel niet mis. Zeus:7/10 Star Wars:8.3 Goed werk Moechy Offtopic: Is dat Zeus van bij Age Of Mythology? Leuke game he?! Corneria
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261897 Ik vind je allebei wel mooi verwerkt.De signature van Zeus kon wel een beetje beter.Star Wars want daarintegen een beetje beter.De tekst is bij allebei goed gedaan. Die bliksemflits bij Zeus is ook wel niet mis. Zeus:7/10 Star Wars:8.3 Goed werk Moechy Offtopic: Is dat Zeus van bij Age Of Mythology? Leuke game he?! Corneria Ja die zeus is van AOM. Nog nooit gespeeld
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261959 Mooi gemaakt. Vooral Zeus de achtergrond past wel bij het plaatje zelf alleen het gezicht van Zeus is iets te donker meer echt goed! Starwars vind ik niet zo bijzonder. Gewoon een van Internet met Snow eroverheen. ( Denk ik ) 1e = 7.9/10 2e = 6.8/10
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren Auteur comment_1261995 Mooi gemaakt. Vooral Zeus de achtergrond past wel bij het plaatje zelf alleen het gezicht van Zeus is iets te donker meer echt goed! Starwars vind ik niet zo bijzonder. Gewoon een van Internet met Snow eroverheen. ( Denk ik ) 1e = 7.9/10 2e = 6.8/10 Niet eroverheen. Het zijn sterren op de achtergrond.
Men 1ste:
Men 2de: