Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1261941 Ik krijg de heletijd deze warn bij /freeze /unfreeze en /kick. Aangezien deze cmd's op maar een paar regels verschillen en de zelfde bases hebben post ik alleen /freeze. mijn /freeze is gebaseerd op de /freeze in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91984 Dit is de warning: C:\Users\Jordi\Desktop\server samp\gamemodes\mijnscript.pwn(816) : warning 219: local variable "string" shadows a variable at a preceding level regel 816 is dat stukje new string[256] hier beneden in het commandl //----------------------------------[Freeze lvl 1+]------------------------------------------------ if(strcmp(cmd, "/freeze", true)==0) { new giveplayerid; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new opName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); GetPlayerName(giveplayerid, opName, sizeof(opName)); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(adminlevel[playerid] > 1) if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /freeze [ID]"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Player not found"); return 1; } if(adminlevel[playerid] > 1) { TogglePlayerControllable(giveplayerid, 0); format(string, sizeof(string), "*** Admin %s freezed player %s!!!", pName, opName); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); } if(adminlevel[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You are not an admin!") } return 1; } PS. alles werkt wel maar ik wil van die rot warning tijdens compillen af. Bewerkt: 4 februari 200916 jaren door jorD1
Geplaatst: 4 februari 200916 jaren comment_1262157 Ik denk dat als je new string[256]; verwijderd, het probleem opgelost moet zijn
Ik krijg de heletijd deze warn bij /freeze /unfreeze en /kick. Aangezien deze cmd's op maar een paar regels verschillen en de zelfde bases hebben post ik alleen /freeze.
mijn /freeze is gebaseerd op de /freeze in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91984
Dit is de warning:
regel 816 is dat stukje new string[256] hier beneden in het commandl
PS. alles werkt wel maar ik wil van die rot warning tijdens compillen af.
Bewerkt: door jorD1