Jump to content
Geplaatst:
comment_1262289

ok ik heb wat commands erin gezet bijvoorbeeld heal en die werkt ook..

maar dan wil ik scripten dat er dan komt: je hebt jezelf succesfol geheald. maar

als ik dat in het script zet met een kleur derbij (ook zonder kleur geprobeerd) komt er steeds een error op pawno.

ik doe waarschijlik iets verkeerd. dit zet ik erin

if (strcmp(cmdtext, "/flip", true, 5)==0)

{

new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;

GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);

SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);

SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);

GameTextForPlayer(playerid, "Je auto is succesfol geflipt"); << hier zet ik ook wel eens neer SendClientMessage(playerid, maar dat werkt ook niet iemand hulp?

return 1;

}

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1262309

probeer eerst eens dit:

if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0) // <-- heb daar de 5 weggehaald +cmdtext naar cmd
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
[b]SendClientMessage(playerid, "Je auto is succesfol geflipt");[/b] //<-- SendClientmessage werkt meestal wel.
return 1;
}

als dat niet wil, moet je het maar even zeggen, dan proberen we wat anders.

Geplaatst:
comment_1262347
probeer eerst eens dit:

if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0) // <-- heb daar de 5 weggehaald +cmdtext naar cmd
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
[b]SendClientMessage(playerid, "Je auto is succesfol geflipt");[/b] //<-- SendClientmessage werkt meestal wel.
return 1;
}

als dat niet wil, moet je het maar even zeggen, dan proberen we wat anders.

wel zonder [ b ] en [ /b ]

Bewerkt: door jorD1

Geplaatst:
comment_1268072

if (strcmp(cmd, "/flip", true)== 0)
{
new VehicleID, Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID, X, Y, Z);
SetVehicleZAngle(VehicleID, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_???, "Je auto is succesfol geflipt");
return 1;
}

> indenten werkt meestal ook voordelig veel overzichtelijker als je grotere codes hebt..

Bewerkt: door Thinkie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.