Jump to content
Geplaatst:
comment_1262402

Hallo, ik heb een admin-auto's script, zodat je auto's kunt plaatsen waar alleen admins inkunnen. nu werkt hij alleen niet... kan iemand me er mee helpen?

hier is het script:

Het eerste deel (bij de rest van "new"):

new AdminVehicle;

De auto's (heb er gewoon 2 neergezet voor het voorbeeld):

 AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Het Public deel:

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(vehicleid == AdminVehicle)
{
	if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)
	{
 RemovePlayerFromVehicle(playerid);
	}
}
}

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1262677

Ik zie het probleem al:

AdminVehicle = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Als eesrte wordt de variabele AdminVehicle toegewezen aan het eerste voertuig (modelid 557). Vervolgens wordt diezelfde variabele toegewezen aan het tweede voertuig.

Wat je moet doen:

Bovenaan:

new AdminVehicle[2];

vervolgens:

AdminVehicle[0] = AddStaticVehicle(557, -2397.392, -611.289, 133.023, 34.55, -1, -1);
AdminVehicle[1] = AddStaticVehicle(409, -2408.713, -584.446, 132.450, 213.67, -1, -1);

Dan raad ik aan om de rest van de code onder OnPlayerStateChange te zetten maar dat is jouw keuze.

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
	if(vehicleid == AdminVehicle[0] || vehicleid == AdminVehicle[1])
	{
		if(!IsPlayerAdmin(playerid))
		{
			RemovePlayerFromVehicle(playerid);
		}
	}
}
return 1;
}

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1276338
ik had net zoiets, maar dan met GodCars

maar dat werkte niet.

maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt :D

Dit zou kunnen werken:

//Bovenaan:

#define TOTAL_GODCARS 3  //Verander zelf het aantal.
new GodCars[TOTAL_GODCARS];

//OnGameModeInit()

GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....);

SetTimer("HealGodCars" 1000, 1);

//Onderaan Script:

forward HealGodCars();
public HealGodCars()
{
for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++)
{
	SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0);
}
}

Bewerkt: door =>Sandra<=

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1290251
ik had net zoiets, maar dan met GodCars

maar dat werkte niet.

maar mischien kan ik wat halen uit deze topic zodat het wel werkt :D

Dit zou kunnen werken:

//Bovenaan:

#define TOTAL_GODCARS 3  //Verander zelf het aantal.
new GodCars[TOTAL_GODCARS];

//OnGameModeInit()

GodCar[0] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[1] = AddStaticVehicle(.....);
GodCar[2] = AddStaticVehicle(.....);

SetTimer("HealGodCars" 1000, 1);

//Onderaan Script:

forward HealGodCars();
public HealGodCars()
{
for(new i; i<TOTAL_GODCARS; i++)
{
	SetVehicleHealth(GodCar[i], 1000.0);
}
}

hmm, dit ziet dr in iedergeval beter uit dan wat ik had,

maar WackoX zij dat je GreateVehilce() moest gebruiken en niet AddStaticVehilce()

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.