Jump to content
Geplaatst:
comment_1262996
Battlefield 1943 is in ontwikkeling (X360, PS3, PC)

Nieuws | 5 februari 2009 - Volgens een korte mededeling op de website van Comic Con wordt er binnenkort een nieuwe Battlefield onthuld. Op de website stond namelijk een vermelding dat er ansichtkaarten met daarop een afbeelding van de nieuwe Battlefield tijdens de conventie uitgedeeld zouden worden. De melding werd echter kort na plaatsing van de website gehaald. Na dit incident maakte steeds meer websites melding van deze nieuwe game, maar ook daarvan zijn de meeste berichten offline gehaald. Daarom houden we het voorlopig op een gerucht.

Battlefield 1943 zou zich volgens de geruchten afspelen in het Pacifische gebied waar er in de Tweede Wereldoorlog voornamelijk veel is gevochten tussen de Amerikanen en Japanners. Of de ontwikkelaar DICE ook weer bij dit deel betrokken is is nog niet duidelijk. Dezelfde studio werkt momenteel ook al aan Battlefield: Heroes en een vervolg op Battlefield: Bad Company.

Trailer: Klik

--------------------------------------------------------------

Vervolg Bad Company aangekondigd (X360, PS3)

Nieuws | 4 februari 2009 - John Riccitiello, directeur van Electronic Arts, heeft laten weten dat er in 2010 een nieuwe Battlefield: Bad Company in de winkels zal liggen. Ook wist hij te vertellen dat het spel dan ‘weer terug is op de console’ en gemaakt wordt door DICE. Met andere woorden, we kunnen ervan uitgaan dat dit nieuwe deel voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 verkrijgbaar zal zijn.

Voor de rest was de werknemer heel zorgvuldig met zijn woorden. Zo maakte hij wel bekend dat we de game tussen de maanden januari en maart in 2010 kunnen verwachten. Ook wist hij te melden dat de game op dezelfde engine draait als zijn voorganger.

Screenshot: Klik

BRON: Insidegamer.nl

Woeii, Battlefield 1943, ik ben eerlijk gezegd niet meer zo'n grote fan van games uit de Tweede Wereld oorlog.

Ik heb op dit moment liever games waar we Abraham/leopard tanks in kunnen terug vinden, en niet van die oude Shermans e.d. :puh: Maarja, we should see. Aan de trailer te zien wordt het wel een geinige game!

------------

Ik zie dat er al een topic is gemaakt, is ene moderator even zo lief om deze topic opslot te gooien :) ?

Bewerkt: door Wesley_GTA

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1335867

Het filmpje en de screenshots zien er erg goed uit! Vorige versie was een toppertje dus hier valt wel wat van te verwachten. Zelf ben ik wel een fan van WOII games, maar komt meer omdat ik nooit zoveel schiet games speel. Binnenkort maar even zien of ik hem koop :)

Geplaatst:
comment_1335942
Battlefield 2 Patch 1.5 Beta word waarschijnlijk vandaag uitgegeven om 18:00.

Bekijk hun Twitter voor meer informatie.

Klik

wat heeft dit met de nieuwe battlefield te maken

Er moest en zou iemand op reageren.. wist het...

Zal het je uitleggen.

Battlefield 2, was 1 van de beste shooters, doordat er ander half jaar geen patch uit is gekomen, is dit toch redelijk groot nieuws voor de Battlefield fan boys..

En zoals ieder schaap op dit forum weet is, Battlefield Bad-Company 2 de opvolger van Battlefield 2... of wist je dat nog niet? :)

Geplaatst:
comment_1336021

Voordat het een grote brei wordt aan topics omtrent de nieuwe battlefield games gooi ik dit topic op slot -> :slotje: .

Voor Battlefield Bad Company 2 kan je Hier terrecht en voor Battlefield 1943 kan je hier verder praten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.