Geplaatst: 6 februari 200916 jaren comment_1263474 He ik verloor bij pool maar ik heb een vraag: zeg ik schiet mij laast bal in links boven moet ik de zwarte bal dan schieten aan de ander kant? dus beneden Sorry dat het beetje onduidelijk is maar ik denk dat je weet wat ik bedoel. Reden dat ik dit denk me vriend zeg dat die zo is
Geplaatst: 6 februari 200916 jaren comment_1263481 Je bedoeld moet je de zwarte bal ná de laatst geschoten bal in een ander rondje schieten? Als je deze vraag bedoeld is het antwoord: Nee, dit hoeft niet.
Geplaatst: 6 februari 200916 jaren Auteur comment_1263501 Je bedoeld moet je de zwarte bal ná de laatst geschoten bal in een ander rondje schieten?Als je deze vraag bedoeld is het antwoord: Nee, dit hoeft niet. Bedankt NickOwnage En blij dat ik zo snel antwoord heb en dat iemand gelukkig wist wat ik bedoel want ik was er al beetje bang voor
Geplaatst: 6 februari 200916 jaren comment_1263665 Dan heb je zeker nog niet op 'onze' walkthrough (WikiGTA) gekeken. klikkerdeklikklik
He ik verloor bij pool maar ik heb een vraag:
zeg ik schiet mij laast bal in links boven moet ik de zwarte bal dan schieten aan de ander kant? dus beneden
Sorry dat het beetje onduidelijk is maar ik denk dat je weet wat ik bedoel.
Reden dat ik dit denk me vriend zeg dat die zo is