Ik ga dus net even Beat The Cock spelen, eenmaal op de fiets kan ik ineens niet meer verder rijden rond DIT punt, omdat ik zomaar op een onzichtbare muur stuit! Dus ik even wat rondkijken, de BTC gestopt, kom ik rond dat gebied nog veel meer onzichbare muren tegen! Reflectievan autolicht werkt erop, maar verder zie je niks. Ook kwam ik og wat tegen waar je op kon staan, en ONDER kon komen Terwijl als ik met de jetpack heel hoog de lucht in ga heb ik dus geen last van de onzichtbare muren.
Is het normaal dat er rond dat gebied onzichtbare muren liggen? Of heb ik dit probleem alleen maar weer?
Ik ga dus net even Beat The Cock spelen, eenmaal op de fiets kan ik ineens niet meer verder rijden rond DIT punt, omdat ik zomaar op een onzichtbare muur stuit! Dus ik even wat rondkijken, de BTC gestopt, kom ik rond dat gebied nog veel meer onzichbare muren tegen! Reflectievan autolicht werkt erop, maar verder zie je niks. Ook kwam ik og wat tegen waar je op kon staan, en ONDER kon komen
Terwijl als ik met de jetpack heel hoog de lucht in ga heb ik dus geen last van de onzichtbare muren.
Is het normaal dat er rond dat gebied onzichtbare muren liggen? Of heb ik dit probleem alleen maar weer?