Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1264535 hoe kan je de achtergrond van je GSM veranderen in GTA 4? bij mij is die gewoon grijs ma op screenshots of op filmpjes zie ik soms een andere achtergrond, hoe doe je dat?
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1264546 hoe kan je de achtergrond van je GSM veranderen in GTA 4?bij mij is die gewoon grijs ma op screenshots of op filmpjes zie ik soms een andere achtergrond, hoe doe je dat? Jij hebt nog de oude telefoon als ik het zo hoor. Want je krijgt later in het verhaal een nieuwe telefoon van Playboy X[/font]. Die telefoon heeft een camera en je kunt thema's downloaden op vip-luxuryringtones.com Bewerkt: 7 februari 200916 jaren door Dvt
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren Auteur comment_1264551 hoe kan je de achtergrond van je GSM veranderen in GTA 4?bij mij is die gewoon grijs ma op screenshots of op filmpjes zie ik soms een andere achtergrond, hoe doe je dat? Jij hebt nog de oude telefoon als ik het zo hoor. Want je krijgt later in het verhaal een nieuwe telefoon van Playboy X[/font]. Die telefoon heeft een camera en je kunt thema's downloaden op vip-luxuryringtones.com ok thx
hoe kan je de achtergrond van je GSM veranderen in GTA 4?
bij mij is die gewoon grijs ma op screenshots of op filmpjes zie ik soms een andere achtergrond, hoe doe je dat?