Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1264769 Ik moet voor school een poster maken, voor een zelf uitgevonden product. Ik en m'n groepje hebben voor een parodie op de iPhone gekozen. Dit is de poster: En dit het logo: Ik heb ze beide beginnend van een wit blad gemaakt. Alleen de render van de iPhone is van het internet. 't Zijn eigenlijk gewoon wat brushes en effecten op de poster, maar de bom was minder simpel. Ik had graag wat comments gehad met tips wat ik beter kan doen of er nog bij kan zetten. Bvd, Senne PS en EDIT: let trouwens niet op de tekst, het gaat hier om de graphics Bewerkt: 7 februari 200916 jaren door senneken
Geplaatst: 11 februari 200916 jaren Auteur comment_1268989 Bumpje: We hebben de opdracht nog iets meer uitgewerkt, en ik heb 'm ook nog wat veranderd. Onder andere de wereldbol en de lay-out van de tekst onderaan. Nog iemand comments/rates/tips aub? Als 'tie definitief af is, komt hij op A3 gedrukt
Ik moet voor school een poster maken, voor een zelf uitgevonden product. Ik en m'n groepje hebben voor een parodie op de iPhone gekozen.
Dit is de poster:
En dit het logo:
Ik heb ze beide beginnend van een wit blad gemaakt. Alleen de render van de iPhone is van het internet.
't Zijn eigenlijk gewoon wat brushes en effecten op de poster, maar de bom was minder simpel.
Ik had graag wat comments gehad met tips wat ik beter kan doen of er nog bij kan zetten.
Bvd, Senne
PS en EDIT: let trouwens niet op de tekst, het gaat hier om de graphics
Bewerkt: door senneken