NATUURLIJK het is me overkomen hoor dat stomme zusje van me heeft een spel kunnen verwijderen WELK SPEL GTA SA OMG ennu? ik heb em opnieuw geisntalleerd gedowngrade enzovoort maar
ME USERFILES WERKEN NIET ik heb em in mijn documenten staan enzo en als ik een savegame will openen zijn alle savegames weg ok dacht ik ik installeer hem opnieuw alleen delete ik nu ook de user files leek me wel hangig volgende probleem userfiles trug werken de savegames niet ik download userfiles ik denk doet ie het nu doet ie het? met volle spanning en nee hoor geen save files user tracks werken nie tsorry maar *censuur* wat moet ik doen maar dit forumpje kan me wel helpen toch ? .. TOCH?xD
NATUURLIJK het is me overkomen hoor dat stomme zusje van me heeft een spel kunnen verwijderen WELK SPEL GTA SA OMG
ennu? ik heb em opnieuw geisntalleerd gedowngrade enzovoort maar
ME USERFILES WERKEN NIET ik heb em in mijn documenten staan enzo en als ik een savegame will openen zijn alle savegames weg ok dacht ik ik installeer hem opnieuw alleen delete ik nu ook de user files leek me wel hangig volgende probleem userfiles trug werken de savegames niet ik download userfiles ik denk doet ie het nu doet ie het? met volle spanning en nee hoor geen save files user tracks werken nie tsorry maar *censuur* wat moet ik doen
maar dit
forumpje kan me wel helpen toch ? .. TOCH?xD