Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1264905 Hey beste mensen! Ik wil graag een logo voor mijn vaders bedrijfje. Het is een reisbureau en nu heeft het ook tourtjes Type:logo of banner want dit ook op visitekaartjes gedrukt Stijl: Grootte:577px × 300px en een grote versie Afbeelding: Tekst:RozaTours Rand:geen Kleuren:Paars roze blauw Render (optioneel):een vliegtuigje Extra (optioneel): liefst een vliegtuigje erbij of iets wat met tours te maken heeft achtergrond hemel of de wolken Heel erg bedankt voor diegene die dit voor mij doet Bewerkt: 7 februari 200916 jaren door Dieko
Geplaatst: 13 februari 200916 jaren comment_1271160 Ok, ik zal kijken wat ik ervan kan maken wanneer ik de PDF heb. Al heb ik wel twee vrij grote taken voor school, maar wrs heb je 'm voor het einde van 't weekend wel.
Geplaatst: 13 februari 200916 jaren comment_1271165 Ik heb de teksten Roza Travel en Roza Tours nagemaakt en in een mooi PSDtje gezet. Dus dan heb je een mooi high-res logo. ask me Bewerkt: 13 februari 200916 jaren door Ferre
Geplaatst: 13 februari 200916 jaren comment_1271176 Ik heb het eens bekeken, en de tekst is erg goed. Maar de kwaliteit van het vliegtuigje is niet goed, de randen zijn te pixelig. Als ik dan een blending option fzo toepas, is het erg gekarteld. Plus, als Dieko een groot exemplaar wil, kan ik dat ook niet kwalitatief hoogstaand maken met een pixelated logo.. Maar de tekst kan ik wel zeker gebruiken. Bedankt ferre EDIT: dus de tekst heb ik al dankzij ferre, nu nog het logo'tje Bewerkt: 13 februari 200916 jaren door senneken
Geplaatst: 13 februari 200916 jaren Auteur comment_1271205 Bedankt voor al jullie inzet! Klik hier voor de PDF Zonder de tekst wat er omheen staat. Alleen het vliegtuigje en de Roza.
Hey beste mensen!
Ik wil graag een logo voor mijn vaders bedrijfje.
Het is een reisbureau en nu heeft het ook tourtjes
Type:logo of banner want dit ook op visitekaartjes gedrukt
Stijl:
Grootte:577px × 300px en een grote versie
Afbeelding:
Tekst:RozaTours
Rand:geen
Kleuren:Paars roze blauw
Render (optioneel):een vliegtuigje
Extra (optioneel): liefst een vliegtuigje erbij of iets wat met tours te maken heeft
achtergrond hemel of de wolken
Heel erg bedankt voor diegene die dit voor mij doet
Bewerkt: door Dieko