Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) DFT-30 Rocket Dit is een mod die een raket op de DFT-30 zet, andere wielen erop en het voertuig iets verlengt. Screens Filmpje: Filmpje komt nog, die screens zijn heel lelijk en onduidelijk geworden Installatie: Je hebt maar één programma nodig: IMGTool. 1. Open IMGTool. 2. Ga naar "File" -> "Open" en ga naar je GTA: San Andreas/models. 3. Selecteer "GTA3.IMG" en druk op "OK". 4. Druk op je toetsenbord "CTRL" + "F" en typ "dft30" in. 5. Druk rechtsklik op het geselecteerde bestand en ga naar "replace". 6. Zoek "dft30.dff" op en druk op "OK". 7. Druk op "F3". 8. Druk rechtsklik op het geselecteerde bestand en ga naar "replace". 9. Zoek "dft30.txd" op en druk op "OK". Klaar! Informatie & Installatie staat in de readme. Download: Rapidshare Bugs: Een aantal texturen zijn te donker en niet goed gemapt. Ik moet dus nog een aantal dingen verbeteren + betere screens/filmpje Veel plezier. Bewerkt: 11 februari 2009 door Beagle Reageren
kevinkrs Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Zeker wel mooi gemaakt. Ik ga hem zeker gebruiken Reageren
Timske Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Beagle man dit is zo vet! Spawn hem denk ik bij mijn area 51!!! Zeker styl..KUTGW Reageren
HA5H Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Vet heur Ik ga hem zeker eens uitproberen Alleen 1 ding, bij de laatste screen zie ik helemaal achteraan bij het verlengde stuk een kleurverschil met de rest van de truck. Is dit een foutje? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Mooi gemaakt Beagle. De wielen zijn wel erg klein in vergelijking met het verlengde stuk. Voor de rest erg goed! Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dank je allemaal @-Haakon-: Ja, dat kleurverschil is één van de bugs. Waarschijnlijk is het model geprelight (voorbelicht) waardoor mijn verlengde stuk + texture donkerder valt. Hier word nog aan gewerkt. @Revolution-Designer: Dank je Ik ga zoiezo nog iets aan de wielen doen, wat inderdaad wel zo mooi en leuk zou zijn is dat die wielen groter worden. Ten opzichte van de truck zie ik nu zijn ze behoorlijk pietlullig... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Wanneer denk je de eerste update te kunnen geven? Ik vind het namelijk een geslaagde mod! Grtz RD Reageren
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dit vind ik dus echt een SUPER DUPER mod zo'n enorme style heeft ons konijntje! Reageren
Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dank jullie Hier hebben we een filmpje met verschrikkelijke kwaliteit: Verbeteringen: Collision File Wielen Aantal texturen Wat nog verbeterd moet worden: Texturen Raket textuur Nieuwe download: Rapidshare Veel plezier! Reageren
Puma Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) nieuw link plz 1. Dat is geen vraag, maar een bevel. Zo praten we hier niet tegen elkaar en al helemaal niet tegen iemand waar je iets van wilt: als je iets van een ander wilt, kun je dat normaal vragen, in de vorm van "zou je de downloadlink willlen fixen". 2. Bump geen oude topics, maar PM de maker van het topic bij dergelijke vragen. Bewerkt: 28 december 2009 door Puma Reageren
MaxVito Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ja, sorry had het niet zo mogen schrijven. ik mail beagle wel.. GrtZZ Max Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Nu er toch al gebumpt is ; hier is de nieuwe downloadlink voor als mensen 'm nog willen hebben. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 nieuw link plz 1. Dat is geen vraag, maar een bevel. Zo praten we hier niet tegen elkaar en al helemaal niet tegen iemand waar je iets van wilt: als je iets van een ander wilt, kun je dat normaal vragen, in de vorm van "zou je de downloadlink willlen fixen". 2. Bump geen oude topics, maar PM de maker van het topic bij dergelijke vragen. Als ik zo'n post zou plaatsen kreeg ik een warn vanwege 'moderator-gedrag'. Reageren
Puma Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Als ik zo'n post zou plaatsen kreeg ik een warn vanwege 'moderator-gedrag'. Ik kom gewoon op voor de rechten van de mens en het tweede is in algemeen belang voor het forum . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.