Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1265388 Hey mensen!! Vertel hier naar welk concert je binnenkort gaat, tevens post is hier in de zoveel tijd een schemaatje van de concerten waarvan de kaartverkoop begint/ reeds is begonnen. Willen jullie zelf zo vrij zijn om vragen te beandwoorden die bijv gaan over de datum van een concert ofzo. Succes Hier is bytheway mijn vraag, is er binnenkort een Concert van GreenDay in NL?
Geplaatst: 7 februari 200916 jaren comment_1265561 Ik zit even te zoeken(o.a. bij ticket bureaus e.d.) maar ik kan niks vinden,dus ik denk niet dat greenday binnenkort komt.
Geplaatst: 8 februari 200916 jaren comment_1266452 Ik zit even te zoeken(o.a. bij ticket bureaus e.d.) maar ik kan niks vinden,dus ik denk niet dat greenday binnenkort komt. Oh jawel , kijk maar naar mijn sig (heb ik van de officiële site). Green Day gaat een world tour maken dit jaar
Geplaatst: 8 februari 200916 jaren comment_1266581 ... Oh jawel , kijk maar naar mijn sig (heb ik van de officiële site). Green Day gaat een world tour maken dit jaar Wanneer dan? 2009 kan ook september zijn. En ze kunnen Nederland natuurlijk ook overslaan. Bewerkt: 8 februari 200916 jaren door phantom
Geplaatst: 8 februari 200916 jaren comment_1266708 Ik was te laat voor een AC/DC ticket! WEEN! Ze kosten nu nog maar 200 euro Daar koop ik liever Guitar Hero World Tour mee zene
Hey mensen!!
Vertel hier naar welk concert je binnenkort gaat,
tevens post is hier in de zoveel tijd een schemaatje van
de concerten waarvan de kaartverkoop begint/ reeds is begonnen.
Willen jullie zelf zo vrij zijn om vragen te beandwoorden die bijv gaan
over de datum van een concert ofzo.
Succes
Hier is bytheway mijn vraag, is er binnenkort een Concert van GreenDay in NL?