bij de bijlage is een totaal script /hit het is de bedoeling dat je random hits kan doen door /random bijvoorbeeld dat er een hit word gezet op ID amount zoiets en dan is het ID steeds verschillend als je Random doet. nu heb ik al wat geprobeerd hieronder waar het stukje overgaat:
---------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(hit, 3, cmdtext);
if (strcmp("/random", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
{
new amount;
new str[128];
new ID = random(14);
if(IsPlayerConnected(hit))
{
hit[iD] = amount;
hiter[iD] = playerid;
new string[256];
format(string, sizeof(string), "Er is een hit gezet op %s (%i) voor $%i KILL HEM", ReturnPlayerName(ID), ID, amount);
SendClientMessage(playerid, COLOR_MSG, string);
format(string, sizeof(string), "Er is een has gezet a hit op %s (%i) voor $%i KILL HEM", ReturnPlayerName(playerid), playerid, ReturnPlayerName(ID), ID, amount);
bij de bijlage is een totaal script /hit het is de bedoeling dat je random hits kan doen door /random bijvoorbeeld dat er een hit word gezet op ID amount zoiets en dan is het ID steeds verschillend als je Random doet. nu heb ik al wat geprobeerd hieronder waar het stukje overgaat:
---------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(hit, 3, cmdtext);
if (strcmp("/random", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
{
new amount;
new str[128];
new ID = random(14);
if(IsPlayerConnected(hit))
{
hit[iD] = amount;
hiter[iD] = playerid;
new string[256];
format(string, sizeof(string), "Er is een hit gezet op %s (%i) voor $%i KILL HEM", ReturnPlayerName(ID), ID, amount);
SendClientMessage(playerid, COLOR_MSG, string);
format(string, sizeof(string), "Er is een has gezet a hit op %s (%i) voor $%i KILL HEM", ReturnPlayerName(playerid), playerid, ReturnPlayerName(ID), ID, amount);
SendClientMessageToAll(COLOR_MSG, string);
antispam[playerid] = 1;
SetTimerEx("antispamtimer", ANTISPAM_TIME*1000, false, "d", playerid);
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_MSG," Randomized player is not connected...try again");
format(str,sizeof(str),"/hit %d 1000",ID);
SendPlayerMessageToAll(playerid,str);
return 1;
}
return 0;
}
---------------------------------------------
nu zitten er 2 of 3 fouten in:S zou iemand die kunnen vinden
------------------------------------------------------
C:\Users\User\Desktop\Samp server - kopie\filterscripts\hit.pwn(220) : warning 219: local variable "ID" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\User\Desktop\Samp server - kopie\filterscripts\hit.pwn(221) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\Users\User\Desktop\Samp server - kopie\filterscripts\hit.pwn(246) : error 033: array must be indexed (variable "hit")
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
---------------------------------------------------------
alvast bedank Zwartebanaan als het verwarrend is is er bijlage
help_.txt
waardefoutzit.txt
Bewerkt: door zwartebanaan