>>> Door Sandra: Clan lijkt inactief, daarom een slotje op dit topic. Wil je dat deze weer open gaat, stuur me een PB.<<<
Hey jij!
Wil je ook in een nieuwe clan waarmee je GTAIV online kunt spelen, zonder dat je steeds wordt vermoord en hulp nodig hebt? Join Weekend-Soldiers! Wij zijn een actieve clan waar iedereen in mag...! Het enige wat je nodig hebt is GTAIV, XBOXlive, en eventueel een headset. Graag aanmelden zoals voorbeeld hieronder:
Naam: ...
Leeftijd: ...
Gamertag: ...
Headset: Ja/Nee
Extra info over jezelf: ...
Ik hoop dat dit een sterke clan wordt!!
Haris1994 (Supergaaf)
PS: Dit is geen overdreven clan, met allerlei verplichtingen, afspraken etc. Het is meer een vriendengroepje die elkaar helpt enzo!
Hey jij!
Wil je ook in een nieuwe clan waarmee je GTAIV online kunt spelen, zonder dat je steeds wordt vermoord en hulp nodig hebt? Join Weekend-Soldiers! Wij zijn een actieve clan waar iedereen in mag...! Het enige wat je nodig hebt is GTAIV, XBOXlive, en eventueel een headset. Graag aanmelden zoals voorbeeld hieronder:
Naam: ...
Leeftijd: ...
Gamertag: ...
Headset: Ja/Nee
Extra info over jezelf: ...
Ik hoop dat dit een sterke clan wordt!!
Haris1994 (Supergaaf)
PS: Dit is geen overdreven clan, met allerlei verplichtingen, afspraken etc. Het is meer een vriendengroepje die elkaar helpt enzo!
Bewerkt: door Sandra