May 1, 200521 yr In deze screenshot: E.E zou de bedoeling moeten zijn dat er een 69 zou moeten staan, maar dat is niet zo. Er bestaat wel een "Area 51", maar geen Area 69. Verbeteren of weghalen?¿
May 1, 200521 yr :blink: ben ik nou gek of jij? in GTA heet dat gebied "Area 69", zeg alsjeblieft niet dat je dat niet wist...
May 1, 200521 yr nee op dat plaatje zie je een geheime basis....nageaapt van Area 51....alleen in SA heet dat gebied Area 69
In deze screenshot: E.E
zou de bedoeling moeten zijn dat er een 69 zou moeten staan, maar dat is niet zo.
Er bestaat wel een "Area 51", maar geen Area 69.
Verbeteren of weghalen?¿