Jump to content
Geplaatst:
comment_1267297

Heej,

ik ben van plan om een xbox 360 te kopen, alleen zit ik nog met wat vragen. Om te beginnen zag ik een paar weken geleden in het programma Kassa het onderwerp over de Xbox 360, die ervoor zou zorgen dat de cd's van je spelletjes zou beschadigen. En dat alleen maar omdat Microsoft zo dom is om geen kussentjes bij die harddisk drive gebeuren te plaatsen Of is dat expres om extra geld te verdienen? . Naja in iedergeval is dit nou nog steeds zo? En hebben jullie dat ook bij je spelletjes?

Verder vraag ik mij nog af wat is het verschil met memory kaarten en een harde schijf? Maakt het veel verschil uit? En waarin?

En als laatste, kan ik de Xbox 360 op een gewone oude tv aansluiten? Want ik heb geen lcd of HD tv?

Doen of niet? :bonk:

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1268350
En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. :)

Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen!

Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! ;)

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
comment_1268706
En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. :)

Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen!

Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen.

Geplaatst:
comment_1268905

Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen.

Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned

Geplaatst:
comment_1269033

Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned

Dat is wel chill :puh:

Geplaatst:
comment_1269199

Zeer netjes van Microsoft, en ook nog eens leuk dat je met ontwikkelaars van de Grand Theft Auto serie kunt spelen. :) Denk ook wel dat ze het voor de goede naam doen, maar dat terzijde. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.