Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1267748

het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...

nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1268089
het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...

nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg .

Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. :)

Geplaatst:
comment_1268139

Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. :)

Inderdaad, maar als hij in het kanaal springt doe je het toch ook niet? :) Ofwel? :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1268587

Het was ook de bedoeling om dat zo te laten, maar ik maak wel ff een V2. Als je het zo graag wilt.

@ V2 maken is niet mogelijk. Hagedissen huid verwijderen lukt niet.. Sorry.

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.