Jump to content
Geplaatst:
comment_1267675

Hier is een gallerijtje van mij, ik update dit zo vaak als mogelijk. De oudsten staan bovenaan.

eagt41.jpg

esjhhl.jpg

Deze hierboven zijn echt super oud!Deze hieronder zijn nieuwer maar tussendoor heb ik ook wat gemaakt maardie gebruik ik hier niet in. Hieronder ben ik ook begonnen met Paint.net zie het verschil!

124vdq1.jpg

V1:

e13lme.jpg

V2:

zsuw54.jpg

Speciaal voor GekkieJ01

209hp46.jpg

Hieronder de photoshop kunsten uit 2015 gemaakt met GIMP

Eigen gebruik (31/03/15)

27ymy5c.png

Aanvraag voor LonelyHowl (07/04/15)

25g71gw.png

Aanvraag voor DionneQueen (14/04/15)

zmttv.png

Aanvraag voor OverladenSky43 (15/04/15)

2r7bpc4.png

Battle tegen 3L1077 (18/04/15)

2qd3ewx.png

Elder Scrolls Online (23/04/2015) (Open de spoiler voor de overige ESO signatures)

aw3qbt.png

2akh55i.png

a3ms6q.png

Eigen gebruik: (29/04/15)

309sei1.png

Bewerkt: door NickOwnage

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1682282

Sja, er is wel wat progres te zien, maar ik raad je echt aan om tuts te volgen man, want op eigen houtje ga je nooit echt mooie sigs maken. Sorry hoor, maar ik moet het gewoon even zeggen...

edit: voor enige misverstanden, dit is natuurlijk bij bijna iedereen het geval he..

Bewerkt: door CrackerzElite

Geplaatst:
comment_1682324

Lol de eerste zuigt gewoon echt vet hard, dat is gewoon dik met paint gedaan :7 .

Daarna word het wel netter en beter :) .

Oftwel: het gaat de goede kant op.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de tekst wel echt masterlijk hoor, en dat meen ik serieus. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1682516

Sja, er is wel wat progres te zien, maar ik raad je echt aan om tuts te volgen man, want op eigen houtje ga je nooit echt mooie sigs maken. Sorry hoor, maar ik moet het gewoon even zeggen...

edit: voor enige misverstanden, dit is natuurlijk bij bijna iedereen het geval he..

Okéy, dit is de subtielere aanpak :klap:

Lol de eerste zuigt gewoon echt vet hard, dat is gewoon dik met paint gedaan :7 .

Ja 1e is idd met Paint. :D

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de tekst wel echt masterlijk hoor, en dat meen ik serieus. :puh:

En welke tekst bedoel je. Van de 1e? :cab:

Geplaatst:
comment_1682672

Ik vind vooral de eerste niet mooi. Toen je bent overgestapt naar Paint.net werd het al een

stuk beter, maar als ik jou was zou ik tutorials gaan volgen. Als je alleen maar dingen probeert

maak je misschien uiteindelijk wel iets moois, maar dat duurt dan heel erg lang. Zoals die

signature waar je 3 uur over had gedaan. Als je meteen weet wat je moet doen gaat het veel

sneller.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1683718

Nou kijk.. Die tuts zijn super. Ik keek bij PS tuts. Dus bijvoorbeeld voor CS2. En de meeste dingen kan ik ook wel met Paint.net maar alleen niet zo gedetailleerd. En die Renders die ik zoek op die site. Ik kijk mooie render maar klote formaten.

Geplaatst:
comment_1683737

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Je zoekt beter tuts op Google of kijk op sigtutorials.com. ;)

Ja, maar dat is niet voor Paint.net, dus dat heeft niet veel zin.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1683840

Ik kijk nu. Misschien dat ik er zo nog een maak met Tuts. ;)

Edit: Ik heb gekeken bij Tuts. En ik heb een render van zo'n site. Wil alleen niet goed.

Je zoekt beter tuts op Google of kijk op sigtutorials.com. ;)

Ja, maar dat is niet voor Paint.net, dus dat heeft niet veel zin.

Nee, klopt. Maar ongeveer kan ik die tuts toch gebruiken. Want meeste zit wel op P.net maar alleen iets anders.

• 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.