Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1636511

Elke router ondersteunt UPnP. Als dit niet het geval is, moet je de firmware van je router updaten. (Die is dan stokoud, net als je router, of er zit custom firmware van je ISP op)

Draadloos is ook onzin, mijn PS3 is draadloos verbonden, en werkt perfect. Hij geeft een downloadsnelheid van 20mb/s.

Als je NAT 2 en UPnP heb, en je hebt nog steeds problemen, zul je handmatig de juiste poorten open moeten zetten in je router.

Ja dat bedoel ik. Boven de 10 mbs zit je goed. Stel dat jij nu je UPnP uit doet, dan merk je geen verschil.

Geplaatst:
comment_1636928

Elke router ondersteunt UPnP. Als dit niet het geval is, moet je de firmware van je router updaten. (Die is dan stokoud, net als je router, of er zit custom firmware van je ISP op)

Draadloos is ook onzin, mijn PS3 is draadloos verbonden, en werkt perfect. Hij geeft een downloadsnelheid van 20mb/s.

Als je NAT 2 en UPnP heb, en je hebt nog steeds problemen, zul je handmatig de juiste poorten open moeten zetten in je router.

Ik heb nog nooit gehoord van iemand die moeilijkheden had met NAT Type 2 (wat niet te maken had met een verneukte provider). Type 3 is wel een probleem, dan moet je wel je poorten gaan forwarden (en UPnP aanzetten).

Geplaatst:
comment_1636939

Jij met je draadloos.. daar gaat dit topic helemaal niet over. :7 Draadloos is niks slechter, mits je een degelijke router heb.

Nou dan. Zonder een degelijke router kan je moeilijk online en heeft UPnP geen ene nut.

Ik vraag me af als nou alle mensen zonder UNpP een meeting doen. Misschien dat hun wel samen kunnen spelen.

Geplaatst:
comment_1637065

Brandon en Nick zullen dan wel een mislukte router hebben, aangezien NAT Type en port forwarden aan elkaar gelijk staan.

En draadloos is wel een probleem factor, als ik mijn oude router pak, en zet hem op draadloos: NAT 3. Ik duw de kabel in mijn PS3; Nat Type 1.

Maar jij weet zeker dat je met elke router online kan? Dus er mogen geen fouten in zitten volgens jou? Ooit gehoord van fabrieksfouten? De PS3's doen het ook niet allemaal, evenals de 360jes.

Geplaatst:
comment_1637118

Mijn router was inderdaad mislukt. Port Forwarden hielp niet, UPnP stond gewoon aan, uiteindelijk heb ik gewoon een nieuwe gekocht. En zoals jij uitgaat van jouw ervaringen, ga ik uit van die van mij. En die zijn dat draadloos slechter is dan draadloosloos.

Geplaatst:
comment_1637223

Ik snap het eigelijk niet, Bij GTA4 waren er nooit problemen en nu moet iedereen plots UPnP beschikbaar maken. Terwijl het bij mij niet lukt om het beschikbaar te maken had en ik gisteren geen problemen bij de meeting, ik heb eigelijk nog nooit problemen gehad om een game te joinen.

Bewerkt: door Tomeken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.