Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1639573

Wat een chaos was dat, maar wel leuk. :puh: Stond je lekker rustig te schieten, komt er weer eentje aan met een explosieve sniper. :7

Ik vind de DM-Mode wel vooruit gegaan. Ze hebben nu kleine gebieden waar je niet steeds grote stukken moet lopen als het best rustig is qua personen. Als het erg druk wordt lijkt het me een nadeel, maar er is wel meer actie. :tu:

Geplaatst:
comment_1639660

Wat een chaos was dat, maar wel leuk. :puh: Stond je lekker rustig te schieten, komt er weer eentje aan met een explosieve sniper. :7

Ik vind de DM-Mode wel vooruit gegaan. Ze hebben nu kleine gebieden waar je niet steeds grote stukken moet lopen als het best rustig is qua personen. Als het erg druk wordt lijkt het me een nadeel, maar er is wel meer actie. :tu:

Maps zoals dat museum zijn wel lache. :puh:

Geplaatst:
comment_1639691

Maps zoals dat museum zijn wel lache. :puh:

Ja. Fijn dat je ook zeg maar DUIDELIJK kunt zien waar een locatie is. Er komt dan zo'n blokje omheen, waarbij de locatie extra ingezoomd is.puh2.gif En ook fijn dat als je iemand helpt, je dan 25 dollar krijgt.worshippy.gif Zo verdien je nog wat extra's.puh2.gif

Geplaatst:
comment_1639894

Even een vraagje:

Ik zag net in de statusupdate van 007 Harings dat er vandaag meeting was in TLaD voor PC. maar is dit Altijd zo, want dit staat niet bij de Meetings en daardoor heb ik meeting gemist :dans: (OEPS ik bedoel :cry: )

Cylas

Bewerkt: door Cylas

Geplaatst:
comment_1639899

Gisteren met 25 man Deathmatch in Funland. :clown:

@Hierboven: Staat er wel tussen hoor ..

Woensdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA The Lost And Damned

Platform: PC

Meeting: Own The City

Datum: 18:00

Geplaatst:
comment_1639920

Ik loop dag achter :zz:het is natuurlijk al woensdag ik dacht dat het nog maar dinsdag was :bonk: nou ja hopen dat ik volgende meeting NIET mis. Gaat die eigenlijk wel door vanwege Koninginnedag?

Bewerkt: door Cylas

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1639933

Donderdag 29 april om 19:00

Morgen (donderdag) een extra meeting vanwege het 2-jarig bestaan van Grand Theft Auto IV.

midooi.jpg

Organisator: Kai-ShockWave

Platform: Playstation 3

Game: The Ballad Of Gay Tony

Modes: Free Mode

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1639949

Morgen (donderdag) een extra meeting vanwege het 2-jarig bestaan van Grand Theft Auto IV.

midooi.jpg

Weer niet voor PC :cry:, alle speciale meetings zijn alleen voor PS3. Is er te weinig Alibi of heeft de organisator geen tijd (in dat geval wil ik best wat doen) of is het iets anders.

Cyals

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1639952

Ik heb geen GTA IV voor de PC. 007 Harings regelt de meeting voor de PC. We hebben genoeg leden, dus als je zelf wat doordeweeks wilt doen kan je dat hier gewoon aangeven (net zoals ik nu doe).

Geplaatst:
comment_1639954

midooi.jpg

Weer niet voor PC :cry:, alle speciale meetings zijn alleen voor PS3. Is er te weinig Alibi of heeft de organisator geen tijd (in dat geval wil ik best wat doen) of is het iets anders.

Cyals

Die meeting gaat gewoon door

En later zullen we ook van die cole tour doen hoor :) bv van parachutjumpe voor het snelste benede en wa Fight club enz.. :D

En ideen mag je altijd zeggen

Bewerkt: door 007 Harings

Geplaatst:
comment_1640435

Ingebouwde PCI-E TV/Capture card, VLC Media Player en Fraps. ^_^ En Vegas om het te bewerken.

Ik moet alleen nog vinden hoe dat ik sound kan recorden, want dat wordt blijkbaar niet herkend.

Edit: PS: Nog gefeliciteerd met je moderator-schap. :)

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.