Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1640580

Donderdag 29 april om 19:00

Morgen (donderdag) een extra meeting vanwege het 2-jarig bestaan van Grand Theft Auto IV.

midooi.jpg

Organisator: Kai-ShockWave

Platform: Playstation 3

Game: The Ballad Of Gay Tony

Modes: Free Mode

Waarom op TBOGT en niet op GTA IV zelf? Het is toch niet de verjaardag van TBOGT?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1640595

Waarom op TBOGT en niet op GTA IV zelf? Het is toch niet de verjaardag van TBOGT?

Omdat iedereen op dit moment gewoon beschikt over ELFC en TBOGT populair is. Voorlopig zitten niemand meer in de oude GTA IV.

Geplaatst:
comment_1641138

Ik weet niet hoe het zit vanavond en of er überhaupt wel een meeting is, maar reken maar niet op mij als hoster. Ik ben waarschijnlijk rond een uurtje of 5 al feesten en voordat ik terug ben is het zeker alweer een dag verder. ;)

Mocht er toch nog een meeting zin veel plezier allemaal. :)

Geplaatst:
comment_1641332

Ik wil eventueel best wel HOSTEN, maar dan moet dat voor 19:00 beginnen ofzo.yep.gif Om 20:00 ongeveer gaan we barbecuen...puh2.gif Dus voor degenen die graag GTA TBOGT Racing willen doen, kunnen zich nu nog voor 19:00 aanmelden ervoor.knipoog.gif

AANMELDEN NIET MEER MOGELIJK! IK ZAL DUS HELAAS NIET HOSTEN.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1641381

Yes, gelukt :D PS3 recording in HD.

Dit was mij ook gelukt een lange tijd geleden, vervelende is dat geluid niet goed liep met mijn beeld en 1 minuut van zo'n HD opname zeker 1 GB kost, wat het onmogelijk maakt om ooit een normale vid te uploaden naar YouTube

Geplaatst:
comment_1641628

Dat heb ik ook; 1.77 GB voor een filmpje van ander halve minuut. Maar diskspace is voorlopig nog geen probleem, ik heb nog een terabyte over.

Nadien bewerk ik het dan met Vegas waardoor de grootte drastisch slinkt, met een minimaal verlies aan kwaliteit. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1641637

Dat heb ik ook; 1.77 GB voor een filmpje van ander halve minuut. Maar diskspace is voorlopig nog geen probleem, ik heb nog een terabyte over.

Nadien bewerk ik het dan met Vegas waardoor de grootte drastisch slinkt, met een minimaal verlies aan kwaliteit. :)

Die bestanden zijn echt niet normaal. Ik zit vaak ook in de GB's. :{

-----

Vanavond IV Open Tournaments om 20:00. Schrijf je in!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.