Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1644302

Zaterdag 8 mei 2010 19:30

Lkz's eerste watermeeting!

Ik organiseer donderdag een watermeeting, als dat een succes wordt, ga ik het vaker doen.

Ik heb heel veel ideeën gemaakt voor dingen die je op het water kan doen.

Een paar van die dingen zijn al te lezen in het ''Operation Liberty'' topic.

Denk bij deze dingen aan dingen als Tug á Duck Attack, Capture the Boat, Basejump on a boat en zo zijn er nog veel meer dingen uit mijn brainstorm gekomen :)

Anyone in?

EDIT: Tijd vergeten er bij te zetten :$ .

>>> Door LibertyKillerZ: Maak gebruik van onderstaand formulier, zie ook hoofdpost.<<<

Niet gezien :engel: .

MEETING

Game: Grand Theft Auto IV: The balled of Gay Tony

Datum: 06-05-10

Tijd: 19:30

Game modes: Free mode, met zelfbedachte ''modes''

Max aantal spelers: tot het vol is :) . 15 dus.

Opmerkingen: Alles zal met het water te maken hebben.

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1644423

Vanavond Meeting @ 19:00 in TBOGT

De game zal 20:00 een pauze krijgen in de lobby van 2 minuten wegens dodenherdenking.

Die 2 minuten wegens dodenherdenking vind ik wel een goed idee.:tu: Dan denken we tenminste aan de mensen die overleden zijn in de 2e wereldoorlog.:engel:

PS: is er eigenlijk een emoticon die doet alsof ie zo'n generaal is? (met zijn hand tegen zijn voorhoofd en/of borst):$

Geplaatst:
comment_1644700

Jij niet misschien, maar ik ben gestopt voor 20:00. ;)

Ik ook. :puh:

Was wel jammer ja...:7 Maar ik stopte om 20:10, want er was nog geen 2 minuten stilte. Maar goed... 2 minuten stilte ik ook niet alles.:duh:

Geplaatst:
comment_1644707

hebben jullie gezien dat er iemand onwel werd en eideren begon te rennen?

>>> Door LibertyKillerZ: Dat kan je bespreken in het Clubhuis. yep.gif<<<

Ja sorry

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:
comment_1644823

Iedereen die problemen heeft met games joinen zoals afgelopen zondag kan dat gemakkelijk oplossen door je modem rechtstreeks te verbinden met je ps3. Ik heb dat toen gedaan en kon toen wel joinen ;) . En dan heb je ook automatisch NAT Type 1.

Geplaatst:
comment_1645270

Ik meld alvast lekker vroeg dat ik op 28 mei geen meeting kan hosten. Die dag ervoor heb ik me laatste examens en aangezien mijn ouders dan op vakantie zijn heb ik alle reden om een feestje te vieren. :bier::dans::bier::dans:

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1645307

KLACHT! Ik zit net in meeting (PC), ga even batterijen halen omdat die leeg waren, kom terug is organisator weg! Verder waren er al weinig mensen van de clan wat vrijwel altijd zo is en vorige week was er ook al een meeting, maar geen organisator. Meeting ging niet door. Ik hoop dat de organisator meer aanwezig kan zijn, en zo niet dit aan wil geven! En dat er meer mensen uit de clan aanwezig willen zijn bij de meetings! Dit is van de PC!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1645326

KLACHT! Ik zit net in meeting (PC), ga even batterijen halen omdat die leeg waren, kom terug is organisator weg! Verder waren er al weinig mensen van de clan wat vrijwel altijd zo is en vorige week was er ook al een meeting, maar geen organisator. Meeting ging niet door. Ik hoop dat de organisator meer aanwezig kan zijn, en zo niet dit aan wil geven! En dat er meer mensen uit de clan aanwezig willen zijn bij de meetings! Dit is van de PC!

Ik zal contact met hem opnemen, bedankt voor het melden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.