Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1645493

Vandaag helaas geen tijd, en de volgende twee weken waarschijnlijk ook niet. Mijn GIP moet af zijn op 17 mei, en ik heb nog een hele hoop werk.

Kijk jij zegt het nog. Maar er zijn mensen die niets zeggen een NOOIT aanwezig zijn. Wel is 007 Harrings aan het kijken wie er nog actief zijn en dat is wel goed!

Geplaatst:
comment_1645496

Vandaag helaas geen tijd, en de volgende twee weken waarschijnlijk ook niet. Mijn GIP moet af zijn op 17 mei, en ik heb nog een hele hoop werk.

Kijk jij zegt het nog. Maar er zijn mensen die niets zeggen een NOOIT aanwezig zijn. Wel is 007 Harrings aan het kijken wie er nog actief zijn en dat is wel goed!

Het is geen verplichting om te komen, en hetzelfde geld voor het melden als je wel en niet komt...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1645591

Waar staat nou wanneer de meetings zijn? Want die post is geloof ik voor het laatst 20 april geupdate en er staan ook geen data bij.

Het is een vaste week agenda, daarom staan er geen tijden bij.

Elke week is om dezelfde tijd een meeting. Alleen de inhoud van de meeting verschilt.

Geplaatst:
comment_1645612

Waar staat nou wanneer de meetings zijn? Want die post is geloof ik voor het laatst 20 april geupdate en er staan ook geen data bij.

Het is een vaste week agenda, daarom staan er geen tijden bij.

Elke week is om dezelfde tijd een meeting. Alleen de inhoud van de meeting verschilt.

Nu snap ik het. Bedankt! :)

Geplaatst:
comment_1645944

OPGELET!

De meeting wordt verschoven naar 20:00 vanavond, een half uurtje later dus.

Dit vanwege dat ik wat laat eet, ik moet nu nog beginnen ^_^

EDIT:

Ok, deze modes gaan we vanavond doen, op deze volgorde (gekopieerd uit een PBtje):

1.

Tug á Duck Attack: Het gaat er om dat er 2 tugs zijn, op elk een team. Het is dan de bedoeling om de tug van de ander te veroveren of verwoesten, explosieven niet toegestaan behalve als dat van te voren afgesproken is.

2.

Basejump on the Boat.

Vanaf een bepaald punt zoals een heli of toren springen mensen parachute. Ze moeten proberen op een boot te komen. Hier kunnen 2 variaties in zijn:

Ze zijn wat dichterbij en moeten proberen op een bewegende Tug te komen (of een andere boot).

Puntentelling

Op de boot landen: 5 punten, als eerste op de boot landen: 10 punten extra. Als laatste (lees: laagste) de parachute openen en op de boot landen: 10 punten extra.

en dan bijv. 3 keer springen per persoon, als iemand 2x hetzelfde onderdeel haalt, krijgt hij daar de dubbele punten voor.

ect.

3.

Capture the boat.

Spreekt voorzich. Het klassieke capture the flag maar dan met een boot. Als je de boot in de haven van jouw team krijgt heeft je team een punt. Als jou team de boot per ongeluk (of expres :puh: ) vernietigd, krijg je een minpunt. Moet niet een al te lange afstand tussen de 2 havens.

EDIT:

Ongeveer 5 mensen zijn gekomen, maar ze werden er bijna allemaal uit gegooid, waardoor de meeting niet doorging, de meeting gaan we een andere keer opnieuw doen.

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
comment_1646197

Doe mee aan parachute springen van 7000ft! Hier in schrijven! Doe mee!

Volgens mij vind het plaats op zaterdag om 20.00u mocht het goed bevallen dan gaan we het volgens mij vaker doen! DIT IS ALLEEN VOOR PC!

Cylas

@hierboven zouden ze zo ook eens moeten doen bij PC!

Bewerkt: door Cylas

Geplaatst:
comment_1646441

KLACHT! Ik zit net in meeting (PC), ga even batterijen halen omdat die leeg waren, kom terug is organisator weg! Verder waren er al weinig mensen van de clan wat vrijwel altijd zo is en vorige week was er ook al een meeting, maar geen organisator. Meeting ging niet door. Ik hoop dat de organisator meer aanwezig kan zijn, en zo niet dit aan wil geven! En dat er meer mensen uit de clan aanwezig willen zijn bij de meetings! Dit is van de PC!

1 van de klacht me internet was die dag net na dat je weg was VOLEDIG UITGEVALLEN door die stomme nieuwe Belgacom Boost te leggen daarom kon ik je niet verwitigen.

2 Vorige week was er wel een meeting MAAR JIJ WAS ER NIET ON

3 De nieuwe leden zijn niet zo echt on er zijn er maar een paar on

Geplaatst:
comment_1646508

KLACHT! Ik zit net in meeting (PC), ga even batterijen halen omdat die leeg waren, kom terug is organisator weg! Verder waren er al weinig mensen van de clan wat vrijwel altijd zo is en vorige week was er ook al een meeting, maar geen organisator. Meeting ging niet door. Ik hoop dat de organisator meer aanwezig kan zijn, en zo niet dit aan wil geven! En dat er meer mensen uit de clan aanwezig willen zijn bij de meetings! Dit is van de PC!

1 van de klacht me internet was die dag net na dat je weg was VOLEDIG UITGEVALLEN door die stomme nieuwe Belgacom Boost te leggen daarom kon ik je niet verwitigen.

2 Vorige week was er wel een meeting MAAR JIJ WAS ER NIET ON

3 De nieuwe leden zijn niet zo echt on er zijn er maar een paar on

1 Dat kan inderdaad. maar dan vind ik het wel vreemd dat toen ik de klacht ging posten jou naam bij het lijstje stond dat dit onderwerp aan het bekijken was.

2 Kan best dat ik er bij een paar niet bij was, maar volgens mij was ik er een keer om 18.00u en toen was er niemand online (kan ook best dat ik het mis had met de dag maar ik denk het toch niet)

3 Waarom gaan ze dan in de clan :?

Maar ja laten we hier niet te lang over doorzeuren en gewoon verder gaan met de meetings die nog komen gaan (ik hoop veel), en reken er maar op dat ik vanavond van de partij ben (misschien ben ik wat later vanwege het eten, en ik hoop ook dat ik het niet vergeet)

Vanavond Free Mode TBOGT toch wat gaan we precies doen in de Free MOde?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1646550

Ik kom vanavond niet naar de meeting (rullez host trouwens).

Hele dag druk geweest dus heb even geen zin in MP. En daarnaast heb ik vrijdag altijd gezeik met connectie. :7

Geplaatst:
comment_1646555

2 Kan best dat ik er bij een paar niet bij was, maar volgens mij was ik er een keer om 18.00u en toen was er niemand online (kan ook best dat ik het mis had met de dag maar ik denk het toch niet)

Ik had dondertusse toen ik aan het game was me internet browser op deze post gezet

Vanavond Free Mode TBOGT toch wat gaan we precies doen in de Free MOde?

Het is vandaag

Vrijdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA IV

Platform: PC

Meeting: Deathmatch

Datum: 18:00

Morgen is het pas

Zaterdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA The Ballad Of Gay Tony

Platform:PC

Meeting: Free Mode

Datum: 18:00

Dan gaan we wa parachutspringe, Wa in onze clubhuis rondhangen, Cops uitdagen (wat met de tank rijden :) )

Geplaatst:
comment_1646613

Ik zal zo meteen een groepsgesprek via PB maken met alle PC-leden, zodat we gezamenlijk wat kunnen bespreken.

Kan je niet beter overleggen in de LKZ chat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.