Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1652562

Inderdaad. Maar ik denk dat ze die politie en friendly fire hebben uitgezet omdat mensen zich misschien ergerde als ze Free Mode gingen joinen. Als mensen dan politie aan hebben staan kan je net zo goed Single Player doen, omdat het irritant is. Blips is hetzelfde. Sommige snappen het niet als je niemand op de kaart ziet. :puh:

Geplaatst:
comment_1652840

Inderdaad. Maar ik denk dat ze die politie en friendly fire hebben uitgezet omdat mensen zich misschien ergerde als ze Free Mode gingen joinen. Als mensen dan politie aan hebben staan kan je net zo goed Single Player doen, omdat het irritant is. Blips is hetzelfde. Sommige snappen het niet als je niemand op de kaart ziet. :puh:

Toch vind ik het dom dat hun gaan bepalen wat de spelers willen. Er zijn altijd instellingen die zeg 30-60% vande spelers niet leuk vinden. Een spel kan op zo'n manier natuurlijk nooit voor iedereen perfect zijn. Ik vond het bijvoorbeeld 'vroeger' leuk om met een paar man tegen de wouten te vechten. Het was natuurlijk ook fijn dat je ze kon uitschakelen. :puh:

Geplaatst:
comment_1652880

Dat kan nog steeds. Je moet het nu alleen instellen onder "preferences" in je ingame telefoon. Daar kies je dan off, on, of don't care. Als je politie wilt bijvoorbeeld, zet je die op on, en als je een FM server joint, zal er politie zijn. :puh: Wil je met je maten, moeten hun het ook op on of op don't care hebben staan.

Beetje omslachtig, maar het kan nog wel gewoon altijd. :puh:

Geplaatst:
comment_1653060

Dat kan nog steeds. Je moet het nu alleen instellen onder "preferences" in je ingame telefoon. Daar kies je dan off, on, of don't care. Als je politie wilt bijvoorbeeld, zet je die op on, en als je een FM server joint, zal er politie zijn. :puh: Wil je met je maten, moeten hun het ook op on of op don't care hebben staan.

Beetje omslachtig, maar het kan nog wel gewoon altijd. :puh:

Heb ik heel dat verhaal voor niks getypt.. :-(:7

Geplaatst:
comment_1661865

Ik vind 19:00 nog steeds een rot tijd. Meestal zit ik dan net aan tafel.

Zoals je gemerkt hebt was ik dan ook bijna nooit aanwezig.

De tijden zullen veranderd worden naar 19:00.

Kunnen mensen pas later, dan kunnen ze altijd om 19:30 nog binnenvallen.

Dan is de meeting meestal al gedaan :{

Geplaatst:
comment_1661953

Vandaag kan ik de meeting doen maar die van The Ballad Of Gay Tony van morgen kan ik niet wand ik ga bij iemand logere

Ik vind het goed, maar ik kan morgen ook best even invallen.

Ik vind 19:00 nog steeds een rot tijd. Meestal zit ik dan net aan tafel.

Zoals je gemerkt hebt was ik dan ook bijna nooit aanwezig.

De tijden zullen veranderd worden naar 19:00.

Kunnen mensen pas later, dan kunnen ze altijd om 19:30 nog binnenvallen.

Dan is de meeting meestal al gedaan :{

Komt omdat het heel rustig is en niet leuk

Geplaatst:
comment_1662242

Vandaag kan ik de meeting doen maar die van The Ballad Of Gay Tony van morgen kan ik niet wand ik ga bij iemand logere

Is goed ;)

Damn, na de laatste update doet Gta IV ineens het niet meer. Er is iets van DEP of zo dat het blokkeert. :(

heb je die van deze site eens gedownload en geinstalt?

Bewerkt: door 007 Harings

Geplaatst:
comment_1662417

Is goed ;)

Damn, na de laatste update doet Gta IV ineens het niet meer. Er is iets van DEP of zo dat het blokkeert. :(

heb je die van deze site eens gedownload en geinstalt?

Ik weet niet of dat hem is. Volgens mij heb ik die al eerder gedownload. Hij kwam gewoon automatisch toen ik IV opstartte.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.