Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1665183

profile_gfwl.jpg Games for Windows – Live

Woensdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA The Lost And Damned

Platform: PC

Meeting: Own The City

Datum: 19:00

Kom zeker langs ;)

Bewerkt: door 007 Harings

Geplaatst:
comment_1665548

profile_gfwl.jpg Games for Windows – Live

Woensdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA The Lost And Damned

Platform: PC

Meeting: Own The City

Datum: 19:00

Kom zeker langs ;)

(19.10) Leuk als je zelf ook zou komen!

Er is geen organisator!!

Geplaatst:
comment_1665550

kwas pas nu on 19:11 on omdat ik problemen had me PATCH

maar ja nu is er toch niemand anders on we moeten terug organiseren met betere meetings

Geplaatst:
comment_1665585

't was zo ie zo al rustig, Dji-unit en jvj waren er om 19.00u maar die waren volgens mij met iets anders bezig.

BERICHT VOOR IEDEREEN VAN PC: KOM NAAR MEETINGS!

OF GA UIT DE CLAN

Bewerkt: door Cylas

Geplaatst:
comment_1665995

Ik was bezig met de opname van een GTA Serie, vond ik belangrijker. En ik heb nu ook eindelijk dat connectie probleem opgelost.

Hoe, we hebben daarna toch niet meer gespeeld. Ik wil zelf ook eens kijken of het werkt als ik de stekker van de router er even uit trek

Geplaatst:
comment_1666029

't was zo ie zo al rustig, Dji-unit en jvj waren er om 19.00u maar die waren volgens mij met iets anders bezig.

BERICHT VOOR IEDEREEN VAN PC: KOM NAAR MEETINGS!

OF GA UIT DE CLAN

Ho ho kalm jij!

Jij hebt hier niks te zeggen...

Kai-shockwave zal wel beslissen hoe of wat...

Het is niet omdat je niet naar een meeting komt dat je daarvoor uit de clan moet hoor, anders zouden hier veel mensen weg moeten...:ch:

Geplaatst:
comment_1666613

Het is niet omdat je niet naar een meeting komt dat je daarvoor uit de clan moet hoor, anders zouden hier veel mensen weg moeten...:ch:

Voor de PC leden zijn er ook gwn mensen gekomen om gwn in de clan te zitten door NIETS te doen en drm ga ik chekken volgende week degene die OFF zijn in game en forum een warn pm sturen om te zien dat ze nog reageren anders meld ik de off line leden naar kai

en voor de 2 meetings van vandaag en morgen kan ik niet aanwezig zijn wand belgacom gaat hier in de wijk de internet van vandaag om 19:00 platleggen en het komt pas on vanaf zondag ochtend omdat er een paar nieuwe straten komen hier naast waar vroeger een groot bos stond komen nu huizen. Wel lastig maar k hoop dat een andere PC lid de meetings van vandaag en morgen over kan nemen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.