Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1666988

A.s. zondag ben ik er niet op de meeting i.v.m. examens.

Naar de vaste meetings per week (met GTA en RDR) wordt nog gekeken, maar door examens heb ik weinig tijd voor om naar te kijken. Dat komt binnenkort.

Geplaatst:
comment_1667411

Het is niet omdat je niet naar een meeting komt dat je daarvoor uit de clan moet hoor, anders zouden hier veel mensen weg moeten...:ch:

Voor de PC leden zijn er ook gwn mensen gekomen om gwn in de clan te zitten door NIETS te doen en drm ga ik chekken volgende week degene die OFF zijn in game en forum een warn pm sturen om te zien dat ze nog reageren anders meld ik de off line leden naar kai

en voor de 2 meetings van vandaag en morgen kan ik niet aanwezig zijn wand belgacom gaat hier in de wijk de internet van vandaag om 19:00 platleggen en het komt pas on vanaf zondag ochtend omdat er een paar nieuwe straten komen hier naast waar vroeger een groot bos stond komen nu huizen. Wel lastig maar k hoop dat een andere PC lid de meetings van vandaag en morgen over kan nemen?

't is lekker warm buiten, verwacht dat veel daarmee iets gaan doen, keertje geen meeting maakt ook niet uit.

Je woont toch in Belgie? Heb je binnenkort Examens? Kun je dan Meetings doen?

Geplaatst:
comment_1667904

Het is niet omdat je niet naar een meeting komt dat je daarvoor uit de clan moet hoor, anders zouden hier veel mensen weg moeten...:ch:

Voor de PC leden zijn er ook gwn mensen gekomen om gwn in de clan te zitten door NIETS te doen en drm ga ik chekken volgende week degene die OFF zijn in game en forum een warn pm sturen om te zien dat ze nog reageren anders meld ik de off line leden naar kai

en voor de 2 meetings van vandaag en morgen kan ik niet aanwezig zijn wand belgacom gaat hier in de wijk de internet van vandaag om 19:00 platleggen en het komt pas on vanaf zondag ochtend omdat er een paar nieuwe straten komen hier naast waar vroeger een groot bos stond komen nu huizen. Wel lastig maar k hoop dat een andere PC lid de meetings van vandaag en morgen over kan nemen?

't is lekker warm buiten, verwacht dat veel daarmee iets gaan doen, keertje geen meeting maakt ook niet uit.

??

Paar post geleden, zeg je nog " KOM NAAR DE MEETING OF GA UIT DE CLAN" en nu zeg je dat het niet erg is dat je niet naar meeting komt door het weer enzo? :puh:

Geplaatst:
comment_1668827

K heb geen examens meer en van die idee van de meetings kunne we beter gwn eve uitstelle de meetings ervan totdat we een goede hebben gevonden

Geplaatst:
comment_1671252

Vrijdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA IV

Platform: PC

Meeting: Deathmatch

Datum: 19:00

Waar is organisator?? En de rest van de clan [pc] ? heb nergens gelezen dat meeting niet door ging.

Ik wil ook even mededelen dat ik in deze clan ben gekomen om met een grotere groep mensen vaak online te spelen. dat is nog nooit gebeurt, ik blijf nog 2 meetings mocht dat dan nog niet gebeurt zijn, dan verlaat ik de clan helaas.

Bewerkt: door Cylas

Geplaatst:
comment_1671282

Vrijdag

Organisator Online ID: Knight 047

Game: GTA IV

Platform: PC

Meeting: Deathmatch

Datum: 19:00

Waar is organisator?? En de rest van de clan [pc] ? heb nergens gelezen dat meeting niet door ging.

Ik wil ook even mededelen dat ik in deze clan ben gekomen om met een grotere groep mensen vaak online te spelen. dat is nog nooit gebeurt, ik blijf nog 2 meetings mocht dat dan nog niet gebeurt zijn, dan verlaat ik de clan helaas.

Niet gelezen?

en in men vorige post heb ik gezet dat de meetings voorlopig zijn UITGESTELD totdat we een goede meeting uur vinden

Geplaatst:
comment_1671826

A.s. zondag zal er weer GTA EFLC gedaan worden. Is toch weer tijdje geleden. 15:00 > Ballad of Gay Tony op de PS3.

Ik ben helaas niet bij die meeting... :N Ik ben van plan weer een beetje TBoGT te doen, maar ik zit aan RDR vastgeklemd. :cry:

Nee, serieus. :Y

EDIT: Ik speelde net even een stukje om te kijken wat ik er (nog) van vond; Zóóóóóó saai! :7 Ik vind het totaal niet meer leuk. :t

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1676987

Nog een andere manier om je UPnP in te schakelen:

Je gaat naar Start en klikt op Uitvoeren. Daarna typ je cmd in. Je typt ipconfig in en je als het goed is zie IP-Adres, Subnetmasker en Standaardgateway. Het IP-adres achter Standaardgateway moet je hebben, die is namelijk van je router. Je typt dat in in je adresbalk en je komt op de site van je router. Je typt je wachtwoord in (wat dus meestal 'admin' is) en je logt in. Daarna moet je volgens mij naar internet gaan en onderaan staat UPnP.

Bewerkt: door Mr-Triple-X

Geplaatst:
comment_1677066

Je gaat naar Start en klikt op Uitvoeren. Daarna typ je cmd in. Je typt ipconfig in en je als het goed is zie IP-Adres, Subnetmasker en Standaardgateway. Het IP-adres achter Standaardgateway moet je hebben, die is namelijk van je router. Je typt dat in in je adresbalk en je komt op de site van je router. Je typt je wachtwoord in (wat dus meestal 'admin' is) en je logt in. Daarna moet je volgens mij naar internet gaan en onderaan staat UPnP.

En op welke manier is dit anders dan wat er in de openings post staat?

Geplaatst:
comment_1677073

En op welke manier is dit anders dan wat er in de openings post staat?

Wat er in de openingspost staat werkt niet bij mij, maar dit wel dus er moet toch wel een verschil in zitten. Tenzij ik iets fout doe, maar dat denk ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.