Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1690457

Zullen we er 1 potje van maken? Gewoon tot 1000cash? Bohan ofzo? Heb allaaaang geen gta gedaan dus je maakt me denk wel af. :puh:

Heb geen episodes he :puh: Dus gewone GTA :puh:

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1690470

DONT MESS WITH THE BEST KOM MAAR OP WIE DURFT HET AAN NA PAAR MAANDEN GEEN GTA IV?

>>> Door Sentasi: Vul het lijstje even in, anders in je uitdaging ongeldig.<<<

"teamnaam 1" VS "teamnaam 2"

IV,TLAD of TBoGT:

Mode:

Datum:

Tijd:

Opmerking:

Bewerkt: door Sentasi

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1697199

Vanavond Meeting @ 1900

Grand Theft Auto IV

The Ballad OF Gay Tony

Wat gaan we doen.

Helifight & Extreme Basejumping

Als iedereen on-line is (19:15) gaan we beginnen met het verzamelen van helicopters.

In dit geval iedereen in een Annihilator.

Als iedereen in de lucht is gaan we beginnen met de helifight. Weet dat alle blips uit staan dus we zullen elkaar in het luchtruim moeten zoeken.

Er zijn punten te verdienen dus doe je best om zo hoog mogelijk te eindigen.

Op het moment dat je bent neergeschoten mag je niet meer in een helicopter stappen. Wat wel mag is vanaf de grond de overgebleven piloten neer halen.

Zo blijft het leuk voor de mensen op de grond en zal je dus extra moeten opletten.

Ook is het pakken van Health niet toegestaan. Als je helicopter stuk gaat dan gaat deze stuk.

Dit totdat er 1 winnaar is.

Als we 1 winnaar over hebben doen we hetzelfde maar dan met de Buzzerd.

Dus iedereen pakt een Buzzerd en gaat alvast vliegen.

Ook hier gelden de volgende regels.

Op het moment dat je bent neergeschoten mag je niet meer in een helicopter stappen. Wat wel mag is vanaf de grond de overgebleven piloten neer halen.

Zo blijft het leuk voor de mensen op de grond en zal je dus extra moeten opletten.

Ook is het pakken van Health niet toegestaan. Als je helicopter stuk gaat dan gaat deze stuk.

Hierna komt de derde en laatste ronde.

De helicopter die je kiest mag je zelf weten. Dus pak je een Buzzerd of een Annihilator... Die keus is aan jezelf.

Als iedereen in de lucht zit begint de derde en laatste Helifight.

Ook hier de volgende regels.

Als dit klaar is zal ik een nieuwe Room opstarten zodat de Blips weer aan staan.

Nu moet iedereen goed opletten. Ik zal iedereen opdelen in 2 teams.

Je kan dus in team 1 of in team 2 zitten. Goed onthouden in welk team je zit want dit is belangrijk.

We gaan nu Extreme Basejumping doen!!

Het doel is simpel.

1 Team probeert vanaf de RotterdamTower in Middle Park te landen.

Het andere team probeer de leden uit de lucht te schieten...

Het team dat op de grond blijft mag niet in Middle Park komen!!!

Ook hier zijn punten te verdienen.

Voor iederen veilige landing is 1 punt te verdienen.

Voor elke lid dat je uit de lucht schiet is 1 punt te verdienen.

Dit doen we 2 keer.

Dus twee keer spring je van de rotterdamtower en 2 keer probeer je leden uit de lucht te schieten.

Als we dan nog zin hebben kunnen we gewoon nog wat klooien...

Hoop jullie vanavond te zien. Laten we er een spetterende meeting van maken en nieuw leven in GTA IV blazen....

Controleer of je mij (LangeDraak) in je lijst hebt staan! zo niet voeg me dan toe. Heb ik je niet in mijn lijst dan doe je niet mee!!! Alleen ik zal de uitnodigingen versturen... Dus voeg me toe als je me nog niet hebt!!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1697219

We zijn binnen de crew met alle organisatoren druk bezig voor het inplannen van meetings.

Dus binnenkort hoor je hier meer over. Vandaag is ieder geval de eerste GTA meeting van de week.

Geplaatst:
comment_1697229

zou je niet zoon lange meeting op zondag 15.00 uur doen? :puh:

Ik denk dat het wel meevalt.

Ik gok als iedereen luistert en niet zelf gaan klooien dat dit een meeting is van 1 uur.

3x een helifight +/- 30minuten

4x basejumpen van rotterdamtower naar het park +/- 30 minuten

dus het valt best wel mee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.