Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1701301

Moeten we nog wel iemand hebben. Die lukas heeft nu ook Platinum dus of hij nog LBP speelt is de vraag.

Maar deze meeting wordt denk ik pas gespeeld na de vakantie of jullie moeten samen iemand erbij zoeken. Ik ben vrijdag weg namelijk t/m 20e.

Geplaatst:
comment_1702927

headernew.png

Beste LiberyKillerZ leden,

Vanwege het feit dat de wekelijkse GTA meetings steeds minder druk bezocht worden (1 of 2 leden zijn geen uitzondering meer, vaak komt er zelfs niemand meer), zijn dit topic en bijbehorende poll in het leven geroepen.

Via deze manier, vragen we jullie ideeën en meningen, om hopelijk de meeting(s) weer wat drukker bezocht te krijgen.

GTA IV is natuurlijk inmiddels alweer ruim 2 jaar uit, en dan is een dalende intresse in het spel logisch.

Desondanks dat, hopen we dat we de GTA meetings weer aantrekkelijk voor iedereen kunnen maken, zodat er elke week weer een lekker avondje ouderwets gezellig gamen te wachten staat!

Als je de poll invult, zou je dan ook je keuze willen toelichten in dit topic? Ook ideeën of opmerkingen die niet in de poll staan, zijn hier welkom.

Opmerking: Dit gaat enkel over de GTA meeting voor de PS3(donderdagen). De Red Dead meeting (zondagen) staat hier buiten.

Mvg,

De LKZ Crew.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1702952

Binnenkort ga ik een ps3 kopen, dus dan ben ik wel weer online. :)

Ook is de huiswerkbegeleiding maar 3 dagen per week. Dus qua tijd moet het dan ook lukken.

Ik kan nu op zich wel op de pc, maar op een of andere manier valt het internet daar steeds uit.

Geplaatst:
comment_1702990

Voor mij is alles goed ingevuld geraakt. Behalve de dag en het tijdstip. Ik zeg het maar, ik weet dat jullie voor 1 iemand de dag niet gaan verplaatsen, maar ik begin volgend schooljaar met muziekschool en da's een hele donderdagavond... Woensdag vind ik persoonlijk beter, omdat we dan een meeting in de middag kunnnen hebben.

Geplaatst:
comment_1703026

Voor mij is alles goed ingevuld geraakt. Behalve de dag en het tijdstip. Ik zeg het maar, ik weet dat jullie voor 1 iemand de dag niet gaan verplaatsen, maar ik begin volgend schooljaar met muziekschool en da's een hele donderdagavond... Woensdag vind ik persoonlijk beter, omdat we dan een meeting in de middag kunnnen hebben.

Als we GTA naar woensdag zouden verschuiven, zal het ook 's avonds rond 19:00 zijn, ivm school/werk van de leden.

De dag zou ik liever op vrijdag/zaterdag willen hebben door school anders zou ik minder aanwezig zijn met meetings ivb. huiswerk enzovoort

Als je de GTA naar vrijdag of zaterdag verschuift, heb je 2 meetings vlak na elkaar, RDR is immers op zondagmiddag. Vinden jullie dat niet vervelend? Zoals het nu is, verdeel je beide meetings mooi over de week zeg maar.

Geplaatst:
comment_1703081

Welke mode zou je het liefste spelen?

Free Mode (6 stemmen [60.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 60.00%

Deathmatch (1 stemmen [10.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 10.00%

Race (2 stemmen [20.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 20.00%

Anders, namelijk.. (1 stemmen [10.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 10.00%

Ik heb hier op Anders gestemd omdat ik denk dat alles wel oke is... Freemode is leuk kloten maar ook Race had wat tofs (al kan ik dat niet :puh:)

En zo ook zijn de DM meetings wel leuk op z'n tijd alleen zou ik die op GTA VI zonder uitbreidingen houden. Dit door de kleine oppervlakten in TBOGT dat vind ik wel jammer.

Laten we in ieder geval hopen dat de meetings weer drukker bezocht gaan worden...

Geplaatst:
comment_1703156

Welke mode zou je het liefste spelen?

Free Mode (6 stemmen [60.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 60.00%

Deathmatch (1 stemmen [10.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 10.00%

Race (2 stemmen [20.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 20.00%

Anders, namelijk.. (1 stemmen [10.00%] - Bekijk) Percentage stemmen: 10.00%

Ik heb hier op Anders gestemd omdat ik denk dat alles wel oke is... Freemode is leuk kloten maar ook Race had wat tofs (al kan ik dat niet :puh:)

En zo ook zijn de DM meetings wel leuk op z'n tijd alleen zou ik die op GTA VI zonder uitbreidingen houden. Dit door de kleine oppervlakten in TBOGT dat vind ik wel jammer.

Laten we in ieder geval hopen dat de meetings weer drukker bezocht gaan worden...

Ik vond juist de kleinere maps zoals het museum leuker. Maar op een grotere map kan je dan natuurlijk ook weer werken met een tacktiek in plaats van ff rambo stijl over de map te lopen. :puh:

Geplaatst:
comment_1703777

Ik vind alles goed zoals het nu is alleen mag operation Liberty terugkomen :puh: .

En dat er nu wat minder interesse is ligt volgens mij meer aan het feit dat het zomer is en dat het vakantie is voor de meesten.

De tijd is iets wat voor mij niet altijd haalbaar is gewoon omwille van het feit dat men ouders een boerderij hebben :)

Geplaatst:
comment_1703782

Het ligt niet zozeer aan de zomer, al zal het er wel mee te maken hebben. Feit is dat de meetings al langere tijd slecht bezocht worden, of dat er niemand komt opdagen.

Daarom willen we de meetings weer leuk en aantrekkelijk maken, maar dan moeten we wel weten hoe, daarom vragen we van iedereen z'n ideeën erbij, zodat er op termijn even aan gesleuteld kan worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.