Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1728728

Hier de mijne. Best weinig, maar ik zag dit zojuist en dacht dat ik wel eens wilde vergelijken met andere leden. :D Sorry voor té grote afbeeldingen, maar ik had geen zin om per onderdeel helemaal weer te gaan uploaden... En ik upload niet met de forum uploader... :7

Red Dead Redemption

libertykillerzleaderbord.jpg

>>> Door Kai-ShockWave: RDR Scores bijgewerkt. Spoiler niet meer aanpassen a.u.b. <<<

Grand Theft Auto IV

libertykillerzleaderbor.jpg

>>> Door Sentasi: Pak bij Team Deathmatch ook de "Overall Scores", i.p.v "By Score" <<<

Alstu:

libertykillerzleaderbor.jpg

>>> Door Sentasi: GTA IV Scores bijgewerkt. Spoiler niet meer aanpassen a.u.b. <<<

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1731648

post-80436-1286021546,93.png

Playstation 3 & Playstation Network

In dit topic kan je terecht als je een vraag of probleem hebt over Playstation of het Playstation Network.

Ook als je nieuws hebt over de Playstation 3 of updates van het Playstation Network kan je dat hier met je clanleden delen.

LKZ Tutorials

UPnP inschakelen

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1740750

blogentry-80436-1287313884,91.png

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony Meeting

Vanwege het 2,5-jarig bestaan van LibertyKillerZ organiseren wij op Vrijdag 22 oktober 2010 een meeting

waar heel GTAForum voor is uitgenodigd. Hieronder staat de verdere informatie.

Platform:

Playstation 3

Leaderboard

Tijdens deze meeting zullen er verschillende statistieken bijgehouden worden.

We zullen beginnen met een aantal verschillende modes. De eindstand van elke mode wordt genoteerd.

Na het meerdere keren spelen van een mode zal er een overall winnaar uit de bus komen. Dit geldt voor de TBOGT-modes:

Deathmatch, Team-Deathmatch, Race en GTA-Race. De behaalde positie in elke mode leveren punten op.

De winnaars van elke mode krijgen een LKZ-Award die zondag wordt uitgereikt samen met de Awards van de

Red Dead Redemption meeting van a.s. zondag.

post-80436-1274645346,56.png

Meeting

We zullen starten met een aantal TBOGT-modes op verschillende locaties en settings.

Het spelen van de modes zal ongeveer een half-uur duren. Daarna wordt er afgesloten met Free Mode

waarin we verschillende activiteiten kunnen uitvoeren, zoals basejumpen, derby's, fights, swingset e.d.

Datum & Tijd

De meeting zal plaatsvinden op vrijdag 22 oktober 2010 om 19:30. Inloop is 19:20.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze meeting?

Neem dan een kijkje in ons blog-item hoe je je kan aanmelden voor deze meeting.

Hopelijk zien we je in Liberty City!

LibertyKillerZ

Geplaatst:
comment_1740761

Kunnen we geen RDR of IV meeting houden, kan ik ook nog meedoen :7 En nee, in het weekend kan ik niet, dan ga ik naar Turkije (kom zaterdag pas terug)

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1740763

We hebben twee meetings deze week. Maar helaas kan je dan niet. :puh:

• Vrijdag 22 oktober 2010: GTA IV-TBOGT

• Zondag 24 oktober 2010: Red Dead Redemption (meer info volgt zaterdag in onze Feestweek-Blog).

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1769114
headernew.png

Beste LibertyKillerZ leden,

Het is alweer enige tijd geleden dat wij een toernooi hebben georganiseerd voor GTA. En daarom hebben wij deze poll in het leven geroepen voor een nieuw LKZ-Toernooi. Aangezien het opnieuw bedenken én uitwerken van nieuw toernooi veel tijd kost, hebben wij besloten de oude GTA-toernooien die in het verleden georganiseerd zijn opnieuw te organiseren. Zo kunnen ook de leden die een toernooi gemist hebben alsnog meedoen. Het toernooi dat hierboven in de poll de meeste stemmen krijgt wordt opnieuw gespeeld. De spelregels zullen hetzelfde blijven en aan het toernooi veranderd verder niks. IV Open Tournaments én Western Destruction zijn uitgesloten van deelname.

Naast je toernooi-keuze kunnen jullie ook de GTA-keuze vermelden. Kies hier op welke GTA je graag het toernooi wilt spelen. Zo kunnen we zien welke GTA het populairst is. Kies dus wel de GTA die je zelf in je bezit hebt!

Hieronder staat een korte beschrijving van elk toernooi, mocht je het niet meer weten:

LibertyRacing: Race individueel door de straten van Liberty City. Lid met meeste punten wint.

LibertyDeathmatch: Verschillende DM-modes met rank-lijst. Lid met meeste punten wint.

Destruction Derby: Auto-derby in de arena. Wie houd het langst zijn auto heel?

Liberty Marathon: Race, zwem en loop door Liberty City. Ben jij de snelste?

Fight Club: Laat je fight-skills zien in een arena in 1vs1 gevechten.

Underground Racing: Scheur met je motor door het metrostelsel van Liberty City!

Extreme Basejumping: Bereik heel de finish van Empire State naar Happiness. Ondertussen wordt je beschoten door Buzzards.

LibertyKillerZ Crew

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.