Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1770073

Volgens mij heeft niemand die hoofdpost gelezen. De antwoorden van Tom en GTARM zijn gewoon in de hoofdpost te vinden.

Ehmm, kun je daarvan een citaat geven??? :engel: Ik heb van mijn vraag niks kunnen lezen in de hoofdpost. :7

Geplaatst:
comment_1770083

Dit

Zo kunnen ook de leden die een toernooi gemist hebben alsnog meedoen. Het toernooi dat hierboven in de poll de meeste stemmen krijgt wordt opnieuw gespeeld.

+ een beetje logisch nadenken = het antwoord wat Spamtasi al had gegeven.

Geplaatst:
comment_1770089

Ik begrijp het wel, maar er staat niet letterlijk in van 'Als je nog nooit met een van de toernooien hebt meegedaan, mag je ook gewoon iets kiezen' of iets dergelijks. :7 Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Ik dacht wel dat het zo mocht, maar ik wilde het gewoon zeker weten. :$

Geplaatst:
comment_1770093

Oké. Volgende keer dan maar een FAQ, een beknopte uitleg, en een stappenplan bij de openingspost? Er is niks mis met vragen stellen, maar als je dan zegt dat het aan een ander persoon ligt terwijl jij gewoon moeilijk nadenkt...

Geplaatst:
comment_1770095

Dat is EXACT wat er LETTERLIJK staat. :7

Zo kunnen ook de leden die een toernooi gemist hebben alsnog meedoen. Het toernooi dat hierboven in de poll de meeste stemmen krijgt wordt opnieuw gespeeld.
Zo kunnen ook de leden die een toernooi gemist hebben

Als je een toernooi gemist hebt, heb je er automatisch nooit aan meegedaan.

Het toernooi dat hierboven in de poll de meeste stemmen krijgt

Je mag dus gewoon iets kiezen, of iets dergelijks. (wat je daar ook onder mag verstaan..)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.