Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1363376

Fucking hell, die meeting vandaag was dikke humor man :schater:

We hebben met ze alle vet veel foto's gemaakt en filmpjes opgenomen. Best lange meeting. 20:00 - 22:30.

Voor iedereen die aanwezig was:

Sommige hebben echt veel foto's gemaakt en niet a dat materiaal kan in de galerij. Ik vraag aan iedereen om de leukste 5, maximaal 10 afbeeldingen te kiezen. Die komen eventueel in de galerij. Plaats daarvoor ALLEEN een link naar de afbeelding toe, ander rekt het topic uit en gaat het nogal sloom.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1363511

Even als herinnering. LangeDraak heeft eerder in het Talk topic gemeld dat de meeting zal verschuiven naar volgende week zaterdag, omdat hij vandaag niet kan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364517

Kom, we gaan vanmiddag TUG á DUCK Attack doen :7 Team 1 en 2 hebben allebei een tug. Bij wie het eerst zijn tug zinkt, verliest. Alles mag gebruikt worden, heli's overige boten, RPG's. Als alle vijanden van een boot ook dood zijn en het andere team op dat schip staat (dus 2 tugs heeft), heeft ook gewonnen.

Herhaling dus:

Vanmiddag om 15:00 meeting.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364531
Dus 2 teams met tugs?

Is goed!

Ik neem het op :Y

Ja :puh: En we vechten daar bij happiness. Waar die tug spwant. Zo kan je namelijk ook als je dood bent bijvoorbeeld vanaf het land aanvallen.

Geplaatst:
comment_1364541
Kom, we gaan vanmiddag TUG á DUCK Attack doen :7 Team 1 en 2 hebben allebei een tug. Bij wie het eerst zijn tug zinkt, verliest. Alles mag gebruikt worden, heli's overige boten, RPG's. Als alle vijanden van een boot ook dood zijn en het andere team op dat schip staat (dus 2 tugs heeft), heeft ook gewonnen.

Herhaling dus:

Vanmiddag om 15:00 meeting.

K*t! :-(

Ik kan er vanmiddag weer niet bij zijn das al de tweede keer. :-(

En nu is het juist iets leuk. :S

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1365205

Ik heb die war met die gast gecanceld. Hij doet fucking moeilijk eerst wil die 2 matches hele tijd en daarna zit hij te zeiken dat we de hele dag online moeten zijn omdat hij niet weet wanneer hij kan spelen. Laat dan maar zitten als je zo moeilijk doet. Geef gewoon datum en tijd en dan kunnen we kijken of dat kan met die tijdzones, maar nee wilt hij niet. :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1366394

Zou iedereen (die zich al heeft aangemeld) voor de meeting van aanstaande zaterdag even kunnen aangeven of ze kunnen.

En verder wil een ieder die kan zich opgeven... Kom op mensen 16 spelers is toch niet te veel gevraagd ??

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.