Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1796473

Ik vind dat de clan terug wat actiever moet worden. Toen ik daarstraks online kwam rond 15:20, zag ik wel clanleden online, maar ze waren geen GTA aan het spelen terwijl het meeting was.

Geplaatst:
comment_1796477

Ik vind dat ik zélf ook actiever moet worden. :7 Maar er komt steeds wat tussen bij mij. Zo kwam er vandaag een vriend gamen, maar hij had sowieso geen zin in GTA... Anders had ik gewoon meegedaan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1796682

Of jij zit gewoon een andere game te doen...

Ik was met Sentasi al bezig vanaf kwart over 2 tot iets voor half 4. Aangezien alleen martin kwam zijn we daarna maar gestopt. En als mensen gaan vragen om 15:00 of er meeting is en ik zit op dat moment in gta dan reageer ik er niet eens meer op. Dan lijkt het me logisch dat er meeting is. Al bijna 3 jaar zelfde tijd dus kom dan gewoon ipv afwachten tot half 4.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1796687

Vraag maar aan Sentasi. Mijn klok stond op 15:20 toen ik er mee ging stoppen dus dan had je gwn 15:00 kunnen komen.. Ik heb zelfs nog bewijs van martin die rond 15:10-15:15 een bericht stuurde voor een invite.

Geplaatst:
comment_1808830

We willen de meeting van vanmiddag (15:00u) deels of grotendeels gebruiken om opnames te maken voor de film waar we mee bezig zijn.

Volgend weekend eventueel ook nog, hoe meer mensen kunnen komen, hoe beter het is. :puh:

De opnames worden gemaakt in TBoGT. Headset is niet verplicht, maar werkt natuurlijk stukken makkelijker.

Geplaatst:
comment_1809476

1319542897.jpeg

Welkom in het Grand Theft Auto V Topic!

Hier zul je de komende maanden alles vinden over de nieuwste telg van de GTA serie.

Er is de laatste dagen erg veel om te doen geweest, en dat was voor ons reden genoeg om dit topic in het leven te roepen.

Het lijkt erop dat overal de bekende "GTA Koorts" weer ouderwets losbarst!

De komende maanden zullen we hier alle feiten, roddels, geruchten en aanwijzingen over de volgende GTA verzamelen.

Iedereen die een bijdrage heeft, kan dat hier posten, en Kai en ik zullen de hoofdpost dan steeds updaten.

Discussie over de volgende GTA is uiteraard ook mogelijk in dit topic.

Feiten:

25 oktober 2011

Grand Theft Auto V is aangekondigd. De trailer verschijnt 2 november 2011.

Nieuws en Geruchten:

November 2009:

Rockstars' Dan Houser heeft tegenover "The Times" bevestigd dat er een nieuwe GTA zal komen.

"We'll think of a city first, then the characters," aldus Houser. Verdere specifieke details gaf hij niet.

Maart 2010:

Analist Mike Hickey, van Janco Partners, voorspelde een aankondiging van GTA V vòòr de E3 van 2010.

"We believe there is building suspension for a pre-E3 announcement, although we expect nothing from Rockstar at this year's official E3 event," aldus Hickey.

Zijn eerste voorspelling was fout, de tweede was juist. Er kwam geen aankondiging, en Rockstar Games was niet op de E3 te bekennen.

Mei 2010:

Een "gelekte" voorpublicatie van de E3 games lijst ging in mei het www rond, een maand voor aanvang van het evenement.

Volgens de lijst zou Rockstar Games "Grand Theft Auto: Vice City 2" gaan aankondigen.

De lijst bleek echter fake te zijn, en Rockstar Games kwam niet op de E3, vanwege "tijdnood".

Juni 2010

Een editor van de site TheBitBag.com maakte een praatje met een Rockstar Game Tester, over het werk.

Na een babbeltje over Red Dead Redemption, meldde hij voorzichtig dat hij momenteel bezig was Grand Theft Auto V te testen.

Het waarheidsgehalte hiervan is onzeker, maar het is zeker niet onmogelijk dat GTA V in de testfase is.

Juli 2010

Een verslag van VG247 suggereert dan Grand Theft Auto V zich zal afspelen in Hollywood (Los Santos).

Eurogamer volgde met een verhaal dat Rockstar absoluut locaties in en rond Hollywood aan het onderzoeken zijn.

Rockstar Games gaf hier uiteraard geen commentaar op.

November 2010:

Mike Hickey, de games analist, die eerder een pre-E3 aankondiging van GTA V voorspelde, voorspeld nu dat het onwaarschijnlijk is dat er een nieuwe GTA verschijnt voor 2012.

December 2010:

Michael "Mystic Meg" Patcher, de analist van Wedbush Morgan, voorspeld wat de meeste van ons 2 jaar geleden al voorspelde; GTA V zal een release hebben in eind 2011 of begin 2012.

"We fully expect the next instalment of Grand Theft Auto to be released by Q4:12 at the latest,

as the company's contracts with the three employees most instrumental in the game's development [Les Benzies, Sam and Dan Houser] expire in January 2012," aldus Patcher.

In 2009 voorspelde hij een nieuwe GTA in 2010.

Februari 2011

Onlangs heeft Rockstar Games meerdere website domeinen geregistreerd, die zomaar thuis kunnen horen in het ingame internet van GTA V.

(Er vanuit gaande dat GTA V ook ingame internet zal hebben, net zoals GTA IV)

De geregistreerde domeinen zijn:

•CashForDeadDreams.com (Cash4Gold, Cash For Clunkers)

•SixFigureTemps.com (Sixfiguretents)

•StopPayingYourMortgage.net

•HammersteinFaust.com (Goldman Sachs)

•LifeInvader.com (LifeLock, mogelijk nog Facebook)

Als ze inderdaad geregistreerd zijn voor ingame internet in GTA, dan zal deze zich afspelen in de huidige tijd, aangezien het internet pas populair werd halverwege de jaren '90.

Toevallig is, dat 1 dag nadat dit bekend werd, Rockstar Games zijn naam heeft laten verwijderen van alle geregistreerde domeinen.

Februari 2011

Een zekere Angus Hepburn heeft het volgende project op zijn site te melden:

"ROCKSTAR GAMES - new untitled project - voice-over session completed March 19th - more info to follow."

Deze kerel heeft ook meegewerkt aan GTA IV. (Voice over, de stem van het geschiedeniskanaal op de ingame TV).

Februari 2011

Declan Mulvey had Grand Theft Auto V op zijn CV vermeld staan voor goed 1 dag, waarna het er weer uit gehaald is.

Hij heeft o.a ook meegewerkt aan Red Dead Redemption en LA Noire. Die laatste is overigens ook van zijn CV geschrapt.

De man in kwestie beweerde dat het om een simpele typo ging, maar dat geloven we uiteraard niet. Vooral omdat het zo snel weer geschrapt is. (Net als LA Noire)

Hieronder een printje van toen het nog in zijn CV stond. (Gemaakt door Sentasi).

screenshot20110227at111.th.png

Klik voor vergroting.

Maart 2011

Agnus Hepburn, die volgens zijn eigen site meewerkte aan een "new untitled project" voor Rockstar Games, zou via een e-mail bericht aan een lid van gtaforums.com

hebben laten weten dat dit om Red Dead Redemption ging.

Het enige bewijs dat we daarvan hebben, is geschreven tekst. Geen screen van de oorspronkelijke mail.

Gaat het echt om Red Dead Redemption of zit toch Rockstar Games hier achter? Oordeel zelf maar..

agnusscreenshot20110301.th.png

Klik voor vergroting.

Maart 2011

Grand Theft Auto V Is opgedoken op de release lijst van Gamestop.

In principe kan iedereen met een PC, printer en camera dit maken, we zullen zien of deze wel echt is.

De lijst die voor de E3 opdook vorig jaar was helaas wel fake..

Maart 2011

Stemacteur Gilbert Gottfried heeft iets te vroeg zijn nieuwe project getwitterd. In een twitter bericht liet hij weten: "just found out I'm voicing the lead in grand theft auto 5!". Hij zou passend zijn als bijrol, maar als hoofdrol?...

Maart 2011

Er is een nieuwe lijst opgedoken met domeinnamen. Een opvallende: californiahomesbyowner.com. Zou dit de nieuwe plek onthullen? Los Santos of San Fiero misschien!

Alle domeinnamen:

* babehardcore.com

* baitman.com

* bicyclecommuter.com

* boobstop.com

* californiahomesbyowner.com

* carolinabrokers.com

* cookinganything.com

* couchparty.com

* drcarlton.com

* edrugs.com

* famouszone.com

* f*ckyew.com

* getamexican.com

* indepthappraising.com

* justcanoe.com

* loadoffmymind.com

* pregnantandalone.com

* majorflava.com

* myrtlebeachattorney.com

* outrageouslife.com

* sexomy.com

* stacysmail.com

* thebetter.com

* themaniacs.com

* thetangible.com

* thewhitefox.com

* westernescapes.com

* whattheysay.com

April 2011

Gamestop heeft een datum van 15 januari 2012 op haar website staan bij de game GTA V

Bewerkt: door Sentasi
Update

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.