Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809810

Aangezien het op GTAForum.nl nog niet erg heel "hot" is plaatsen we dus alle geructen in dit topic.

Op GTAForums.com ontploft de hype op dit moment, dus we houden jullie op de hoogte. :bier:

Geplaatst:
comment_1809823

Ik hoop zo op San Andereas dat spel werd echt nooit saai en de map was lekker groot meet veel open plekken. Natuurlijk is hoe groter altijd beter,maar absoluut niet als GTA IV want dat is als je het goed bekijkt echt een schijt map omdat er alleen gebouwen staan. Ook dingen als winkels,parken,safehouses,bos,bergen,woestijn en misschien zelfs circuits zouden er meer/erbij moeten zijn.

Geplaatst:
comment_1809998

Zelf hoop ik sowieso dat het een bekende locatie zal zijn. Het mag dan natuurlijk ook al uit een voorgaande GTA komen (Vice City, San Andreas (de steden ervan)). :puh:

Het lijkt me persoonlijk wel eens leuk om Amsterdam als locatie te hebben, maar niet als het om zo'n grote game gaat. Want het wordt (hopelijk natuurlijk) een grote game, qua verhaallijn enzo. :puh:

Ik geloof zelf overigens ook wel dat er binnen de korste keren een teaser zal komen. Laat ik gokken dat er sowieso wel informatie over GTA V wordt vrijgegeven in de zomer. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1810004

Ik kwam een topic tegen waarin stond dat alle hoofdpersonages vanaf GTA IV dus Johnny, Luis en Huang Lee allemaal in de Liberty City database staan. :puh:

Zou het personage voor de volgende gta er ook tussen staan? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.