Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1810409

Ik vraag me af waarom de meesten denken dat het 'Grand Theft Auto V' gaat heten...

Omdat dat een logische naam is om te gebruiken als er nog geen naam bekend is. Daarnaast kan het eventueel zijn dat Rockstar een nieuwe engine gaat gebruiken, wat ook de naam GTA V zou geven, maar dat denk ik niet. ;)

Edit:

:$ Had niet gezien dat Sentasi er op de volgende pagina al op had gereageerd.

Bewerkt: door gta master 1

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1819525

Ik ben het nu toch eigenlijk onderhand wel zat dat Rockstar Games ons opzadelt met geruchten. :7 Ik heb liever dat ze eens een keertje op z'n minst éen aankondiging doen... :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1819532

Rockstar doet niks. Het zijn andere bedrijven of personen die hun mond niet kunnen houden of fans die geruchten de wereld ingooien. Alleen de domeinnamen zijn echt van rockstar alleen kan je die helaas niet geheim houden, vandaar dat ze lekken.

Geplaatst:
comment_1819593

Dit is alleen maar prachtig voor ze. Als de geruchten nu zo sterk zijn weten ze al dat het een erg populaire game gaat worden. Als ze hem in ontwikkeling hebben. Alleen ik geloof nog steeds niet dat ze hem Grand Theft Auto V gaan noemen.

Geplaatst:
comment_1819598

Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het niet Grand Theft Auto V gaat heten, maar het is wel de meest gebruikte titel voor 'een' nieuwe Grand Theft Auto. Dus laten we het er zo op houden.

Toch heb je wel een punt, want er was gezegd (ook al gaat het hier om geruchten, maar toch) dat de volgende Grand Theft Auto waarschijnlijk weer gebruik zal gaan maken van de Rockstars Advanced Game Engine. Als dit zo het geval is, zou er een kans kunnen zijn dat de volgende GTA totaal anders gaat heten dat Grand Theft Auto V. Ofwel, het zou onder het IV-era gaan vallen, i.p.v. een compleet nieuwe era.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.