Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1377231
Ik was gisteren avond ook heel even online maar toen ging Kaii offline. :7

Dan heb ik en Jarno wat liggen klooien met de politie. :puh:

Toen kwam Dieko nog even online, maar hij kwam niet op GTA :N

Ik was tot 22.00 uur online :7

Geplaatst:
comment_1377325
Dat met die rocketlanchers op dat dak was wel fun toen net. :puh:

Ja. :7

Toen ik juist had ontdekt dat ik op het gebouw zat waar Bucie z'n heli landingsplaats is gingen we een nieuwe free mode starten. :puh:

Op Happiness was ook leuk. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1377700

Misschien iets nieuws:

Ontsnappen uit de gevangenis.

Mode wordt Cops 'n Crooks en het wordt gespeeld in de Prison. De politie staat in de uitkijkposten, de gevangenen op een veld. De gevangene moeten ongezien weg komen. Wanneer de politie ziet dat ze door hekken heen gaan mag er geschoten worden. Het probleem is alleen: Politie ziet gevangene op radar, maar omgekeerd niet. Het zal niet echt leuk zijn als de gevangenen wegrennen want dat zien de politieagenten op de kaart. Dus, als de mogelijk is, zullen alle blips uit staan.

En anders verwisselen we de teams, gevangene zijn politie en politie speelt als gevangene. Zo zien de gevangene wel waar de politie staat, maar de politie ziet de gevangene niet :7

Geplaatst:
comment_1378381
Misschien iets nieuws:

Mode wordt Cops 'n Crooks en het wordt gespeeld in de Prison. De politie staat in de uitkijkposten, de gevangenen op een veld. De gevangene moeten ongezien weg komen. Wanneer de politie ziet dat ze door hekken heen gaan mag er geschoten worden. Het probleem is alleen: Politie ziet gevangene op radar, maar omgekeerd niet. Het zal niet echt leuk zijn als de gevangenen wegrennen want dat zien de politieagenten op de kaart. Dus, als de mogelijk is, zullen alle blips uit staan.

En anders verwisselen we de teams, gevangene zijn politie en politie speelt als gevangene. Zo zien de gevangene wel waar de politie staat, maar de politie ziet de gevangene niet :7

Sounds like fun. :puh:

Vanavond 19:00?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1378814
Misschien iets nieuws:

Sounds like fun. :puh:

Vanavond 19:00?

Ah vergeten :puh: Misschien morgen als er genoeg mensen zijn :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1383024

operationliberty.png

Operation Liberty

Er wordt binnenkort een nieuw project gestart binnen de clan. Dit project zorgt ervoor dat de inhoud van meetings veranderd en dat er extra doelstellingen beschikbaar zijn die je kan halen.

Doelstellingen

Binnenkort zal hier een lijst komen te staan met verschillende doelstellingen. Tijdens officiële meetings kan je deze doelstellingen halen. Per missie/toernooi zullen er 3 doelstellingen beschikbaar zijn. Elke doelstelling zal een moeilijkheidsgraad hebben, wanneer je deze doelstelling gehaald heb zal je hiervoor een beker of medaille ontvangen die achter je naam zal komen te staan. Elke moeilijkheidsgraad heeft een aparte beker of medaille. Doelstellingen kan je vergelijken met Trophy's.

post-80436-1245257263.png post-80436-1245257260.png post-80436-1245257258.png post-80436-1247821939.png

Meetings

Deze doelstellingen zullen aan missies óf toernooien (lees verder in dit topic) vastzitten. Dit zijn vaak korte missies die je samen kan doen. Denk hierbij aan "Ga naar die plek en voer dat uit". Deze missies worden van te voren aangekondigd samen met de doelstellingen + datum en tijd.

Elke missie of doelstelling zal een icoon gebruiken die ook als Trophy/Achievement

in GTA IV wordt gebruikt zoals hieronder:

Voorbeeld 1:

1.jpg

Zo zal er bijvoorbeeld bij de bekende missie "Liberty Hunter" (opfrisser: In deze meeting moet 1 persoon vluchten (Hunter), de andere moeten hem doodschieten) een aantal doelstellingen aanwezig zijn waar je bekers kan winnen:

- Dood de Hunter binnen 10 minuten.

- Dood als Hunter 3 personen.

- Overleef als Hunter meer dan 10 minuten.

Voorbeeld 2:

26.jpg

Als andere voorbeeld "Verover het Clubhuis" waar bekers te winnen zijn door onderstaande doelstelling te halen:

- Vermoord 5 tegenstanders ($500).

- Haal een helikopter van de tegenstander neer.

- Verover het Clubhuis en win als Team.

De doelstellingen zullen linken aan de missie zelf, dus er zullen geen doelstellingen aanwezig zijn die niks met die missie te maken hebben. Zo zal je gemakkelijk al een doelstelling kunnen halen.

Toernooien

Als extra worden dan hier nog kleine toernootjes aan toegevoegd. Zo kan je bijvoorbeeld verwachten dat er een keer Destruction Derby wordt gespeeld, dat de Liberty marathon opnieuw wordt gedaan, dat we een avond een partij deathmatch doen of dat we gaan racen door de straten van Liberty City. Ook aan deze toernooien zullen 3 doelstellingen hangen die je kan verdienen.

Wat veranderd er nou?

De meeting-structuur veranderd. In plaats van dat er modes gespeeld worden, zullen er kleine missies gedaan worden die we zoal een keer gedaan hebben. Er zullen ook nieuwe missies bijkomen. Tijdens deze missies kan je doelstellingen halen. Door zoveel mogelijk van deze doelstellingen te halen, zul je dus stijgen in de lijst en steeds meer bekers en medailles achter je naam zien staan. De lijst die in dit topic komt te staan, staat los van de ledenlijst. Doelstellingen kan je alleen halen wanneer een organisator beschikbaar is (dus op een officiële meeting).

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1383066
Ik heb hem hier de hele week nog niet gezien idd, zag hem gister nog wel op PSN dacht ik.

Sorry mensen...

Het gaat even in de prive sfeer wat moeizaam maar als het goed is heb ik weer meer tijd..... ^_^

Dus excuses dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste tijd...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.