Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1395776

De vakantie komt eraan dus we hebben weer wat meer tijd. Op dit moment staat er officieel 1 meeting per wek gepland, maar het zou leuk zijn als dit verhoogd zal worden naar 2 of maximaal 3.

Op zondag blijft gewoon de mode "Free Mode". Alleen ik zoek nog wat mensen die misschien is iets willen organiseren. Het hoeft niet elke week (mag wel). Als je zin hebt om bijvoorbeeld is een keer Race te organiseren, dan kunnen we dit melden in de agenda. Zo kunnen we de week weer lekker vullen met meetings! Eventuele filmprojecten kunnen we er dan ook nog doorheen gooien.

Geplaatst:
comment_1395779
De vakantie komt eraan dus we hebben weer wat meer tijd. Op dit moment staat er officieel 1 meeting per wek gepland, maar het zou leuk zijn als dit verhoogd zal worden naar 2 of maximaal 3.

Op zondag blijft gewoon de mode "Free Mode". Alleen ik zoek nog wat mensen die misschien is iets willen organiseren. Het hoeft niet elke week (mag wel). Als je zin hebt om bijvoorbeeld is een keer Race te organiseren, dan kunnen we dit melden in de agenda. Zo kunnen we de week weer lekker vullen met meetings! Eventuele filmprojecten kunnen we er dan ook nog doorheen gooien.

Ik wil eventueel terug de deathmatch meeting doen. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1396214

Inderdaad. We kunnen helaas geen Free Mode doen, dus dat wordt een bepaalde spelmode, maar dat moeten we maar even uitzoeken.

Modes:

-Gangsta Brawl (deathmatch)

- Team Gangsta Brawl (deathmatch)

- Strong Arm (team-missies)

Dit heb ik gelezen op Wikipedia :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1396218
Kai,

Je doelstellingen kloppen niet helemaal.

Voor de bronze trophy moet je 2 hel's uit de lucht halen in 1 gevecht echter zet jij er 1 neer :puh:

voor de rest mooi bijgehouden ;-)

Is veranderd naar 2 heli in 1 helikoptergevecht. Bij de ranklijst stond er idd 1.

Helikoptergecht is dus het moment waarin je start tot aan de laatste overblijft.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.