Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1400920

Iemand kwam net op msn om te vragen of het puntensysteem weer terug moet in de clan.

Wat vinden jullie, moet het weer actief worden zodat je per mode weer punten kan verdienen zoals vroeger of laten we het zoals het nu is?

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1400940

Wat mij betreft kan het zo blijven, het rangen systeem mankeert ook niks aan toch?

En bovendien, de vaste wekelijkse meetings zijn niet meer, komen die dan ook terug of ga je op een andere manier punten verdienen?

Als er evt. een weekelijkste (T)DM meeting komt heb ik er mss wel oren naar. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1400944

Platypus heeft aangegeven dinsdag een race-meeting te willen houden en sven een DM-meeting op vrijdag. Zondag blijft gewoon Free Mode.

Geplaatst:
comment_1400995

Het maakt mij niet uit...

Punten zeggen zeker niet alles. Je kunde is hetzelfde met 0 punten of met 3000 punten.

Ik denk dat je alleen maar veel bezig bent om 1 en ander bij te houden per meeting.

Maar goed maakt mij niet uit. :tu:

Geplaatst:
comment_1401247

Euh. ik zou graag willen beginnen met die death match meeting, maar ik heb vanavond nog veel werk met inpakken en volgende week vrijdag ben ik nog niet terug.

Dus kan sentasi even die twee weken doen misschien. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1404185

headervuu.jpg

Meeting zondag 5 juli 2009

Duur: 15:00 - 16:48

Het was een erg geslaagde meeting met veel deelnemers! In tijden niet zoveel gehad online. Vaak was laatste tijd een maximum van 8 leden. Dit keer waren er 10 leden aanwezig! Om toch nog een beetje de puntentelling te krijgen staat hieronder een schema met op welke plaats je bent geëindigd op basis van gewonnen wedstrijden. Verder zijn er weer doelstellingen gehaald bij Destruction Derby! Deze kan je hier bekijken.

Hieronder de deelnemers + Top 10 van vandaag:

PSN Naam RCE DM RCE RCE COP TDM FM DD
1. Kai-ShockWave 1e 2e 2e 1e 2e 1e - -
2. nick_kerkwijk - 3e 1e 2e 2e 1e - -
3. Platypus92 5e 4e 4e 3e 2e 1e - -
4. Teh-Lolcat - 8e 5e 6e 2e 1e - -
5. Joh_Connor1 6e 6e 3e 4e 1e 2e - -
6. Nasty-Toilet-Man 3e 5e 8e 5e 1e 2e - -
7. DiekoThaKurd 4e 1e 9e 8e 1e 1e - -
8. Barcelonagek 2e 9e 6e 9e 2e 2e - -
9. SkippyMcLizard 7e 7e 7e 7e 1e 2e - -
10. Black_Reno - -

Geplaatst:
comment_1404236
Klopt, hij zag ook maar 2 personen (mij en nog iemand anders). Dus die laatste paar minuten waren we eigenlijk met ze drieën :puh:

Daarom zag ik je waarschijnlijk zweven in de lucht :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.