Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1410560
Ik ben hier nieuw Lid van LKZ, maar als Kai nou een meeting maakt om welke tijd dan ook moeten we dan verzamelen op GTA IV in die tijd?

De tijden van de meeting zijn in de blog te vinden. Als de meeting bijvoorbeeld om 15:00 is, dan krijg je rond die tijd een invite. Kom je eventueel toch later dan de tijd, dan kan je me een bericht sturen (zet dan INVITE in het onderwerp en niet in het bericht zelf). Zelf check ik ook nog altijd wel of er nog mensen online zijn.

Geplaatst:
comment_1410789
Ik ben hier nieuw Lid van LKZ, maar als Kai nou een meeting maakt om welke tijd dan ook moeten we dan verzamelen op GTA IV in die tijd?

De tijden van de meeting zijn in de blog te vinden. Als de meeting bijvoorbeeld om 15:00 is, dan krijg je rond die tijd een invite. Kom je eventueel toch later dan de tijd, dan kan je me een bericht sturen (zet dan INVITE in het onderwerp en niet in het bericht zelf). Zelf check ik ook nog altijd wel of er nog mensen online zijn.

Ik kan hem helaas niet vinden, weet u waarschijnlijk waar het ligt?

EDIT: Ik zie het al, sorry. Er staat weekagenda dus dat is dan toch wekelijks.

Bewerkt: door Dago58x

Geplaatst:
comment_1410826

Gaat de meeting van morgen om 3 uur door kai??

Ik zal indien de meeting is er zijn. IK ben vandaag westen mountainbiken dus ben bek af:P dus ga maar eens snel naar bed;)

Tot morge;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.