Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1415574

MEDEDELING

Willen er mensen meedoen met een speciale meeting op zondag? De meeting van LangeDraak (Liberty City Riots) wordt zondag gespeeld en alleen mensen met een headset mogen hieraan deelnemen. Het zou leuk zijn als je je inschrijft zodat we deze meeting kunnen spelen met genoeg mensen!

Aanmelden kan hier. Een headset is wel vereist omdat er in de missie een verhaal zit. Anders zal je het niet begrijpen tijdens de meeting.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1415752

MEDEDELING

Willen er mensen meedoen met een speciale meeting op zondag? De meeting van LangeDraak (Liberty City Riots) wordt zondag gespeeld en alleen mensen met een headset mogen hieraan deelnemen. Het zou leuk zijn als je je inschrijft zodat we deze meeting kunnen spelen met genoeg mensen!

Aanmelden kan hier. Een headset is wel vereist omdat er in de missie een verhaal zit. Anders zal je het niet begrijpen tijdens de meeting.

Sorry dat ik je even inbreek Kai, maar gaat de normale meeting dan niet door om 15:00?

Geplaatst:
comment_1415977
Ik wil me wel inschrijven :Y

Dieko,

Zou je jouw inschrijving weer volgens onderstaande code willen doen.

Dit maakt het indelen makkelijker :puh:

Thnx

[b]Naam:[/b]
[b]Taak:[/b] VIP / Squad member / Squad Leader <- initieel aan de start
[b]Squad voorkeur:[/b] Squad 1 / Squad 2

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1416033

MEDEDELING

Sorry dat ik je even inbreek Kai, maar gaat de normale meeting dan niet door om 15:00?

Nouja, ik ben nog even aan het kijken. Er moeten eerst genoeg aanmeldingen zijn voor die meeting. Als er voor zondag toch te weinig zijn gaat de "gewone" meeting gewoon door en wordt het misschien ergens volgende week gespeeld.

Geplaatst:
comment_1416046

Nou misshcien als dago ook wil.Dat we bijv om 7 uur of een bepaalde tijd de gewone meeting doen.En voor de mensen doen die dan geen headset hebben en de mensen die nog graag meedoen van de andere meeting?

Ik heb wel zin om zondag gewoon door te laten gaan indien er genoeg belangstelling is...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1417108

headervuu.jpg

Meeting Vrijdag 18 juli 2009

19:00 - 20:30

In het begin hadden we wat connectieproblemen waardoor we pas 19:20 begonnen. Er werd ook door mij een melding gemaakt dat de meeting is afgelast, alleen omdat toch alles weer goed kwam later is de meeting gewoon doorgegaan met wat modes. Voor de rest was het een leuke meeting :tu:

PSN ID DM TDM RCE RCE COP FM TOTAL
1. Kai-ShockWave 2e 2e 3e 1e 1e - (9)
2. DiekoThaKurd 1e 1e 5e 3e 2e - (12)
2. Dagoo58 3e 2e 4e 2e 1e - (12)
4. yorick_dark_evil_ 5e 1e 2e 4e 1e - (13)
5. svenw1 6e 2e 1e 5e - (14)
6. wheresoldier 4e 1e 6e 6e 2e - (19)

Niet quoten s.v.p.

Geplaatst:
comment_1417511

he ik weet niet hoe het zit voor morgen maar er zijn nog niet super veel aanmeldingen zag ik maar gaat de gewone meeting dan wel door of kan die ook doorgaan op een ander tijdstip ofso?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.