Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1418423

Sorry voor de dubbelpost!

Wie speelt er Emergency 4?

Waar kan ik Emergency 4 deluxe krijgen? Ik kan het echt nergens vinden!

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1420463

Me ps3 liep net vast door die schommel. :7

Ranking van vandaag verschijnt morgen + wat waarschuwingen aan personen en algemeen. Kan gebeuren dat dit een keer voorkomt dat er mensen tegenwerken, maar laten we hier over de races zelf houden :tu:

Geplaatst:
comment_1420472

Ranking van vandaag verschijnt morgen + wat waarschuwingen aan personen en algemeen. Kan gebeuren dat dit een keer voorkomt dat er mensen tegenwerken, maar laten we hier over de races zelf houden :tu:

Mijn ps3 liep ook vast. :7

Was weer een leuke, drukke meeting! :D

Geplaatst:
comment_1420549

Mijn ps3 liep ook vast. :7

Was weer een leuke, drukke meeting! :D

Raar, ik dacht dat ik de enige was,, mijnes liep vast toen ik weg ging van die schommel.

Maar ja leuke meeting was het wel,, maar er waren wel veel botsingen enzo wat wel irritant was.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1420741

headervuu.jpg

Meeting Dinsdag 21 juli 2009

18:30 - 20:00

Wel weer een geslaagde meeting. Totaal 9 mensen aanwezig en we hebben aardig wat kunnen racen. Zijn ook een aantal dingen niet goed gegaan. Hieronder een paar waarschuwingen om voor de volgende keer te voorkomen:

@ Algemeen: Als nieuweling van de clan kan ik me voorstellen dat je niet precies weet hoe wij race spelen. Hierbij een herhaling. Vele clans zullen misschien geen regels hebben en gewoon op elkaar beuken. Bij ons is dat anders, bij de mode Race wordt er sportief gereden wat betekend dat je niet expres mag beuken en ook niet je tegenstander als stootblok mag gebruiken in bochten. Wanneer jij namelijk op kop ligt rijd je ook niet door die bocht met 80 km/h, dan rem je ook, dus doe dat ook tijdens de race zelf met meerdere personen om je heen. Afsnijden kan een keer gebeuren, maar doe het niet bij elke bocht. Dat mensen crashen door een foute stuurbeweging en daardoor op iemand anders knallen is niks aan te doen. Je hebt altijd meer kans om 1e te worden als je sportief rijdt dan dat je gaat beuken. Als je gewoon goed oplet wat je tegenstanders doen kan je hierop reageren en er langs rijden. Het blokkeren van wegen is ook verboden! lig je achteraan, sluit dan gewoon aan in de race, of ga van de baan af en ga ergens anders in Liberty City rijden... Bij de mode GTA Race ligt het iets anders. Omdat daar al wapens worden gebruikt wordt het vaak soms wel een zooitje. Het beuken is daar meer toegestaan.

@ Black_Reno: Je hebt een waarschuwing +1. Het is totaal niet de bedoeling wegen te blokkeren of mensen achtervolgen en uiteindelijk in de bocht ze weg te duwen. In de laatste match met de brandweerwagens heb ik jou zelf ook even geblocked om te laten zien hoe irritant dat kan zijn, zodat je dat zelf eens meemaakt. Je zal in deze meeting als ranking onderaan komen te staan als strafpunt.

@ wheresoldier: Ik vergat dit de vorige meeting te melden, maar aantal keer heb jij ook wegen geblokkeerd. Als je crasht of achterligt, probeer dan aan te sluiten of ga van de baan af zodat je niemand hindert. Ik begrijp dat je nieuw bent, dus houd hier de volgende keer rekening mee ;)

@ kickmelding: Lijkt mij dat een kicksysteem bedoelt is om mensen eruit te gooien en niet te gebruiken als irritatie-systeem. Begint nummer 1, dan volgt de rest ook waardoor je de rest van de race alleen maar meldingen krijgt. Ik weet dat het makkelijk is om te gebruiken, maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Als je iets te melden hebt kan dat via de headset/chat.

@ Platypus: De race-meeting hoort eigenlijk georganiseerd te worden door Platypus. Gisteren wilde ik eigenlijk 15 minuten later komen, maar ik kreeg al een mail van iemand dat er niemand was. Dit is nu helaas al paar weken gebeurd dat Platypus niet aanwezig was, dus ik ben genoodzaakt om iemand anders als organistaor op die meeting te zetten. Aanmelden als organisator voor de Race-meeting kan in dit topic. Meeting is op een dinsdag 19:00.

Eisen: Goede internetverbinding en alle leden in je PSN-vriendenlijst.

Modes:

RCE = Race

GTA = GTA Race

PSN ID RCE GTA RCE GTA RCE GTA RCE RCE RCE FM TOTAL
1. Nasty-Toilet-Man 4e 7e 1e 1e 1e 5e 3e 1e 1e - (24)
2. svenw1 1e 4e 2e 7e 2e 2e 2e 4e 2e - (26)
3. Kai-ShockWave 2e 2e 3e 3e 5e 1e 1e 3e 7e - (27)
4. DiekoThaKurd 7e 5e 8e 2e 4e 8e 4e 8e 3e - (49)
5. yorick_dark_evil_ 8e 1e 5e 5e 8e 4e 7e 6e 6e - (50)
6. Dagoo48 5e 6e 6e 8e 7e 6e 6e 5e 4e - (53)
7. LangeDraak 7e 4e 6e 7e 5e 7e 5e - (41*)
8. Barcelonagek 6e - (6*)
9. Black_Reno 3e 3e 4e 6e 3e 3e 8e 2e - (0*)

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1420808

Kai,

Ik ben zeker niet goed in racen maar laten we hopen dat ik beter ben in het organiseren van de meeting.

Bij deze wil ik me dus opgeven als Organisator.

Echter als iemand anders met meer race ervaring het wil doen is het ook goed (misschien zelfs wel beter ;-) )

Maar dit zodat je het weet.

Geplaatst:
comment_1420812
Kai,

Ik ben zeker niet goed in racen maar laten we hopen dat ik beter ben in het organiseren van de meeting.

Echter als iemand anders met meer race ervaring het wil doen is het ook goed (misschien zelfs wel beter ;-) )

Zolang je een goede organisator bent is dat toch ook goed. :tu:

Ik organiseer ook een Deathmatch meeting terwijl ik er ook niet goed in ben. :puh:

Geplaatst:
comment_1420816
Kai,

Ik organiseer ook een Deathmatch meeting terwijl ik er ook niet goed in ben. :puh:

Misschien moeten we dan maar ruilen :schater:

Geplaatst:
comment_1420818
Kai,

:schater::schater:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1420821
Kai,

Hehe, is wel een mogelijkheid :puh: Maar ik vindt het goed LangeDraak als jij het organiseert :tu: Dan moeten jullie zelf maar kijken of jullie eventueel willen ruilen.

Geplaatst:
comment_1420866

Ik vind het ook prima er is echter wel een kanttekening.

In deze periode kan ik op Vrijdag wel iets organiseren maar in September wordt dat lastig omdat ik dan op vrijdag moet dansen.

Dus EOTR laat maar weten hoe jij er tegen over staat dan. Want dat betekend dat ik het moet overdragen aan een andere organisator. Terwijl op de dinsdag ik in principe altijd wel kan.

Ik hoor het wel.

P.S. Is platyphus ook al op de hoogte trouwens van deze wissel en wat heeft hij als argument dat hij er bij zijn eigen meeting niet bij is geweest ??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.