Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1420869
Ik vind het ook prima er is echter wel een kanttekening.

In deze periode kan ik op Vrijdag wel iets organiseren maar in September wordt dat lastig omdat ik dan op vrijdag moet dansen.

Dus EOTR laat maar weten hoe jij er tegen over staat dan. Want dat betekend dat ik het moet overdragen aan een andere organisator. Terwijl op de dinsdag ik in principe altijd wel kan.

Ik hoor het wel.

P.S. Is platyphus ook al op de hoogte trouwens van deze wissel en wat heeft hij als argument dat hij er bij zijn eigen meeting niet bij is geweest ??

Misschien kunnen we het beter eerst met platypus bespreken. :Y

Maar anders kan jij de deathmatch meeting in deze periode doen en dan kunnen we in september terug wisselen. :Y

Geplaatst:
comment_1420909
Hij heeft dit topic toen straks wel bekeken maar niet gereageerd. Zal met hem over hebben op msn.

Omdat ik alle reacties van de voorbije week nog moet inhalen :7

Ik vind het goed dat iemand anders de racemeeting organiseert :Y

Geplaatst:
comment_1420938

Prima Platypus: :Y

Beste LibertyKillerZ,

Er is dus een kleine wijziging bij de organisatoren.

Op vrijdag zal ik (LangeDraak) de deathmatch meeting organiseren.

Dit doe ik tot September. Vanaf september neemt EOTR deze weer over.

Op Dinsdag zal EOTR de Racemeeting organiseren.

Dit is in overleg gegaan met Kai, Platypus, EOTR en ondergetekende.

Degene die mij nog niet in de lijst hebben staan voeg mij maar toe.

Tot Vrijdag :tu:

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1421213

Hebben mensen zin om IV te doen, gewoon wat verschillende game modes en na afloop een free mode? Ik ben online dus voeg mij eventueel toe als je nog niet in mijn vrienden lijst sta en dan invite ik je.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1421764

Ik ging gisteren steeds pleite tijdens die DM :7

Ik heb trouwens wel gemerkt dat Exhaust Fumes hét parcour is waar ik goed kan racen :puh: Ik was gisteren zwaar gecrasht op die snel waar dat gat in de railing zit, ik kwam tegen de pionnen aan en knalde tegen die zandzak en lag ik op me kop en dus meteen achteraan. Driehoekje ingedrukt en werd ik weer checkpoint terug gestuurd. Uiteindelijk in die race toch nog eerste geworden :puh:

Geplaatst:
comment_1421787

Ja ik rij daar 1,5 rondje gewoon eerste en best wel ver voor maak ik 1 pokke stuurfout....

Sta je 3de.... Maak ik weer een foutje sta je laatste :duh:

Gelukkig als een na laatste binnen gekomen.....

Racen is niet mijn ding... Zucht :N

Geplaatst:
comment_1421806

exhaust fumes vind ik het leukste parcours om te rijden omdat het een snel parcours.je kan elkaar de ruimte gunnen.En er zitten mooie bochten in.Mwa ik was 2e dacht ik toen achter kai.

Maar ja op een gegeven moment gaat het om wie de meeste fouten maakt.hoewel kai meestal op dat parcours altijd 1 tot 2 sec een ronde sneller kan en dan moet je toch flink bijstampen om erbij te blijven.

maar was wel lache :D racen blijft toch het leukste wat er is vind ik.

Geplaatst:
comment_1421847

Wie heeft er vanmiddag zin om op gta te gaan racen?

hoe laat : vanmiddag 3 uur

laat even wat van je horen en je psn voeg ik je toe.

En dan zie ik je om 3 uur.

Bewerkt: door Barcelonagek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.