Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1428015
volgende keer kan ik ook es meedoen :puh::D

Dan zal ik je de volgende keer wel een uitnodiging sturen :schater:

Owww en de volgende keer is aanstaande vrijdag om 19:00 DM meeting.

Verder kan ik alleen maar zeggen.... Welkom bij LibertyKillerZ :tu:

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1428019
volgende keer kan ik ook es meedoen :puh::D

De volgende meeting is op vrijdag om 19:00, een DM meeting, georganiseerd door LangeDraak.

Zondag is er een free mode meeting om 15:00, georganiseerd door Kai-ShockWave.

En dinsdag race meeting, om 19:00, georganiseerd door svenw1.

Als een organisator niet kan, zal de meeting worden overgenomen door iemand anders.

Je doet er verstandig aan om de organisators toe te voegen aan je PSN, en natuurlijk de rest ook. :puh:

Geplaatst:
comment_1428807

Verder een gezellige meeting uiteindelijk, begon erg rustig, geen organisator te bekennen (waar was je Sven?), maar uiteindelijk toch nog met 6 man kunnen racen.

:tu:

Ik had een voedselvergiftiging... :7

Geplaatst:
comment_1429254
Sorry, ik was er niet. Was in ziekenhuis moest gelijk daarna uitrusten.

Toch niet iets ernstigs mag ik hopen ??

Nee nee, ik ben weer fit genoeg om weer activiteiten te kunnen doen. Geen zorgen dus. ;)

Ik maak me ook geen zorgen of je wel of niet aan activiteiten mee kan doen maar wel om je gezondheid.

Maar ben blij dat alles goed gaat.

Geplaatst:
comment_1429270
Sorry, ik was er niet. Was in ziekenhuis moest gelijk daarna uitrusten.

Toch niet iets ernstigs mag ik hopen ??

Nee nee, ik ben weer fit genoeg om weer activiteiten te kunnen doen. Geen zorgen dus. ;)

Ik maak me ook geen zorgen of je wel of niet aan activiteiten mee kan doen maar wel om je gezondheid.

Maar ben blij dat alles goed gaat.

Heel erg bedankt. Ik moest alleen voor observatie nog blijven en toen mocht ik weg en blij dat mijn gezondheid weer ok is. Ik had last van mijn longen, en daarom moest ik blijven. Niet door roken want ik rook niet en ga er ook nooit mee bezig gelukkig.Alleen er was iets mis ik weet niet hoe maar het is hersteld.

Bewerkt: door Dago58x

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.