Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1443170

Zal wel een storing bij Sony zijn. Hopelijk morgen verholpen. maar we mogen niet klagen, het is gratis. Als het nou betaald was, was het wat anders. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1443215

headervuu.jpg

Meeting Dinsdag 11 augustus 2009

19:00 - 20:45

Was een leuke meeting. In het begin wat problemen met hosten, maar dat was na een tijdje verholpen. Jammer genoeg kwamen er op het laatst pas wat meer mensen. Race 1 en 2 zijn niet opgeschreven, misschien dat LangeDraak deze nog heeft. Totaal waren er 10 leden aanwezig, verspreid over de meeting.

PSN RCE RCE GTA RCE GTA RCE GTA FM TOTAL
1. Kai-ShockWave ? ? 6e 2e 1e 1e 3e - (13)
2. Barcelonagek ? ? 1e 5e 3e 4e 2e - (15)
3. Nasty-Toilet-Man ? ? 5e 1e 7e 3e 1e - (17)
4. DiekoThaKurd ? ? 3e 3e 6e 2e 4e - (18)
5. LangeDraak ? ? 2e 4e 5e 7e 7e - (25)
5. SkippyMcLizzard ? ? 4e 6e 4e 5e 6e - (25)
7. svenw1 ? ? 2e 6e 5e - (13*)
8. S_enna 8e - (08*)
9. Wienish 9e - (09*)
10. GekkieJ01 - (00*)

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1443365

Owww Kai...

Excuses maar ik heb de scores niet bijgehouden :$

Meer ook omdat het een beetje onverwacht was dat ik moest hosten in het begin....

Dus tot mijn spijt moet ik melden dat ik de scores niet heb... (Zal er in het vervolg aan proberen te denken ;) )

En Ja mijn Vrouw kan zeker beter rijden als ik... Denk dat ik haar de volgende keer uit mijn naam maar mee laat doen tijdens het racen.... :puh:

@EOTR:

Misschien is het hier niet de plek maar ik wil graag even tegen je zeggen dat ik (en misschien ben ik de enige hoor dat zou kunnen) in ieder geval verwacht dat je er gewoon bent als je afspreekt dat je een meeting organiseerd!!!

Afspaak = Afspraak en daarbij een reactie geven als: Nee dank je ik doen niet mee want daar heb ik geen zin in! vind ik al helemaal verkeerd.

Dit is puur en alleen mijn mening en gedachte maar dan heb ik het in ieder geval gezegd en dan hoef ik me daar niet meer aan te storen!!! :duh: (in ieder geval deze week dan toch!!!)

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1443367

Ik ga vandaag mijn nieuwe gamingrouter halen, dus daarmee zijn mijn problemen hopelijk mee over. Dus ik wil dan eventueel wel de race meeting overnemen. :) Als: Kai, Langedraak en EOTR het goed vinden ofcourse.

Geplaatst:
comment_1443372

Ik denk dat ik er persoonlijk niets over te zeggen heb....

Dit zou dan iets zijn wat je moet afstemmen met Kai en EOTR.

Maar mocht je het willen overnemen hou er rekening mee dat je vanaf September dan mijn DM-meeting moet overnemen....

Dit omdat ik op Vrijdagavond nooit kan....

Mocht de DM-meeting je nu niet liggen kunnen we misschien met Kai nog afstemmen dan de DM naar Dinsdag gaat en vrijdag de race....

Maar dat is wel heeeeeeeeeel erg ver op de zaken vooruit lopen ;-)

Geplaatst:
comment_1443374
Mocht de DM-meeting je nu niet liggen kunnen we misschien met Kai nog afstemmen dan de DM naar Dinsdag gaat en vrijdag de race....

Maar dat is wel heeeeeeeeeel erg ver op de zaken vooruit lopen ;-)[/color]

Dat wou ik gisteren nog zeggen, dan wisselen we het gewoon om aangezien je dm leuk vind en ik racen. :)

Geplaatst:
comment_1443451

oei was end of the riot er niet?

waarom laat ie dan geen bericht achter dat hij niet kan?

hij was toch organisator van de race?!

maar nu ja vrijdag race zou leuk zijn!:)

ik kan nooit dinsdagavond dusja, ik doe liever race dan deatmatch.:D

Geplaatst:
comment_1443479

Ik was blij dat kai alles goed in orde maakte:D.

EOTR snapte ik ook niet eerst maar ik had het idee dat hij wat problemen had met de server ook omdat hij offline online ging,en dan wordt het lastig organiseren en het is dan heel irritant als op datzelfde moment ook iedereen die meeting ga organiseren ik heb van iedereen bekand wel een invite gehad:S.

Maar ik denk dat hij wat probleempjes had en dan wordt je een beetje geirriteerd.

Geplaatst:
comment_1443503
Zal wel een storing bij Sony zijn. Hopelijk morgen verholpen. maar we mogen niet klagen, het is gratis. Als het nou betaald was, was het wat anders. :puh:

Nee, het is geen storing bij Sony. Ik kon niet op het internet, telefoon deed het niet. Het internet lag bij mij de hele dag plat... :7 Pas laat in de middag ging internet weer aan.. (?)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.