Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1456325
Laatste. :puh: Was te verwachten, omdat ik ook meer ging klooien dan echt serieus DM. DM vindt ik persoonlijk ook niet echt heel leuk, maar dat was al maanden bekend, maar ondanks dat zijn de DM-meetings wel altijd leuk om aan deel te nemen voor de gezelligheid. ^_^ Alleen DM met tactieken, zoals wij als team (sentasi en langedraak), vindt ik het leukst om te doen omdat je dan echt series bezig bent. Maar jammer voor de lage opkomst, volgende keer beter!

Wanneer gaan we weer als Team Kai ???

Moeten we even kijken als Sentasi terug is. Weet niet wanneer hij terug is. :N

Geplaatst:
comment_1458070
Laatste. :puh: Was te verwachten, omdat ik ook meer ging klooien dan echt serieus DM. DM vindt ik persoonlijk ook niet echt heel leuk, maar dat was al maanden bekend, maar ondanks dat zijn de DM-meetings wel altijd leuk om aan deel te nemen voor de gezelligheid. ^_^ Alleen DM met tactieken, zoals wij als team (sentasi en langedraak), vindt ik het leukst om te doen omdat je dan echt series bezig bent. Maar jammer voor de lage opkomst, volgende keer beter!

En omdat je niks hoeft te doen zeker. :7

Geplaatst:
comment_1459699
Ow ja was ik vergeten is er iemand bereid om de meeting voor 1 keer overtenemen morgen?

Ikikikikikikikik kies mij.. :dans:

Edit: Ik lees net dat PlayStation Network weer een onderhoudsbeurt krijg van 17:15 tot 21:05. Er is een kans dat als je al online bent voor het onderhoud dat je online kan blijven, maar de kans is groot dat je automatisch word uitgelogd. Dus het lijkt erop dat we weer geen race meeting hebben deze week. :(

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1459790
Van mij mag je hem overnemen, Rullez. :Y

We moeten maar ff kijken hoe het zit vanavond met PSN.

Ik laat me PlayStation wel aanstaan voordat ik ga eten, dan ben ik er sowieso bij tenzij ik automatisch word uitgelogd. Voor de rest even zien hoe het gaat. Vorige week tijdens het onderhoud kon ik ook gewoon inloggen en online spelen. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1459809

"Vandaag zal je vanaf ongeveer 17u15 niet meer online kunnen wegens een algemene onderhoudsbeurt aan het netwerk. Vanavond 22u00 kan er weer ingelogd worden op het PSN. Wanneer je voor 17u15 al bent ingelogd, blijf je naar alle waarschijnlijkheid gewoon online. Om 22u00 word je dan alsnog uitgelogd, waarna je je weer opnieuw kan aanmelden."

Naja, we zullen zien. :puh:

Geplaatst:
comment_1459826

fijn :S

ik zet namelijk niet heel de tijd mijn ps3 aan.

En als ik dat doe is de kans wel eens aanwezig dat ie vanzelf uitlogt altijd.

maar ik weet ook niet of ik er ben vanwege privedingen:D.

Bewerkt: door Barcelonagek

Geplaatst:
comment_1464981

headervuu.jpg

Meeting Vrijdag 28 augustus 2009

Onverwachts dat ik Rullez hem ging hosten, maar we hebben toch nog een kleine aantal van 6 mensen kunnen optrommelen. De score bijhouden er verwerken is goed gelukt en het was een kleine maar gezellige meeting. :)

Modes:

DM = Death Match

TDM = Team Death Match

FM = Free Mode

PSN DM DM TDM DM FM TOTAL
1. Nasty-Toilet-Man 2e 1e 3e 2e - 8
1. Diekothakurd 1e 3e 1e 4e - 8
2. Sentasi 4e 2e 2e 1e - 9
3. Jordib12 3e 4e 5e 3e - 15
4. Nickvth2009 5e 6e 4e 4e - 18
5. Jarnootje 6e 5e 6e 4e - 20

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Rullez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.