Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1349483

lkz.png

Welkom in het LibertyKillerZ Talk Topic!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is er veranderd?

Een nieuw en apart topic voor LibertyKillerZ. Alleen onderwerpen/berichten over LibertyKillerZ (zoals meetings e.d.) mogen hier geplaatst worden. Onderwerpen over LibertyRecordZ kunnen hier geplaatst worden en onderwerpen voor LibertyGamerZ hier. Voor algemene berichten kan je hier terecht.

Deze nieuwe regel is ingevoerd zodat we alle berichten gescheiden houden en er geen clan-onderwerpen over het hoofd gezien kunnen worden door bijvoorbeeld spam.

Ik verwacht dat jullie je ook aan deze regel houden door de juiste onderwerpen/berichten in de juiste topics te plaatsen. Alvast bedankt :) Voor vragen kan je terecht bij Kai-ShockWave.

Niet quoten s.v.p.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1349487

lkz.png

Welkom in het LibertyKillerZ Talk Topic!

Let op! In dit topic mogen alleen leden van het LibertyKillerZ Netwerk posten.

Wat is er veranderd?

Een nieuw en apart topic voor LibertyKillerZ. Alleen onderwerpen/berichten over LibertyKillerZ (zoals meetings e.d.) mogen hier geplaatst worden. Onderwerpen over LibertyRecordZ kunnen hier geplaatst worden en onderwerpen voor LibertyGamerZ hier. Voor algemene berichten kan je hier terecht.

Deze nieuwe regel is ingevoerd zodat we alle berichten gescheiden houden en er geen clan-onderwerpen over het hoofd gezien kunnen worden door bijvoorbeeld spam.

Ik verwacht dat jullie je ook aan deze regel houden door de juiste onderwerpen/berichten in de juiste topics te plaatsen. Alvast bedankt :) Voor vragen kan je terecht bij Kai-ShockWave.

Niet quoten s.v.p.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1350325

Verstoppertje hebben we laatst gespeeld en kan eventueel aan het einde van de meeting gedaan worden zondag.

We kunnen kijken of we de VIP én de TLAD samen kunnen doen, maar dar moeten we naar kijken hoe lang het duurt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1350341

Mededeling:

Er zijn een aantal meetings "te koop".

Al paar maanden wordt de meeting va Wienish (LibertyRacing) niet meer georganiseerd, en het zou toch leuk zijn om dat weer eens te doen. Lijkt mij dat Wienish nog steeds geen tijd heeft, dus staat de meeting open voor een nieuwe organisator, tenzij Wienish het weer wil organiseren. Dagen beschikbaar: ma t/m do 19:00. 1 dag in de week.

Verder is zondag gewoon vetrouwd Free Mode om 15:00 waar ook verschillende suggesties worden gespeeld.

Verder organiseert haakon eventueel elke vrijdag een TLAD-meeting.

Geplaatst:
comment_1350429
Mededeling:

Al paar maanden wordt de meeting va Wienish (LibertyRacing) niet meer georganiseerd, en het zou toch leuk zijn om dat weer eens te doen. Lijkt mij dat Wienish nog steeds geen tijd heeft, dus staat de meeting open voor een nieuwe organisator, tenzij Wienish het weer wil organiseren. Dagen beschikbaar: ma t/m do 19:00. 1 dag in de week.

Verder is zondag gewoon vetrouwd Free Mode om 15:00 waar ook verschillende suggesties worden gespeeld.

Deatmatch meeting! :duh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1350432
Mededeling:

Deatmatch meeting! :duh:

Als je hem eens een keer organiseert vindt ik het best :puh:...

Geplaatst:
comment_1352067
Mededeling:

Ik wil wel, maar met die tijd is er een kans dat ik dan zit te eten/klusje moet doen (vaatwasser inpakken of hond uitlaten)

Kan het dan misschien iets later? Dag maakt me niet zo veel uit. Maar dinsdag ben ik het vroegst vrij van school (rond 2 uur + 1 uur fietsen is 3 uur thuis :) ) en donderdag heb ben ik tussen de 2 en 4 uur vrij :) . (Plus een uur fietsen).

Maar e clan mag de dag kiezen wat mij betreft.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1352086

@ gta master 1: Ik wacht nog even want vrijdag doet haakon al iets. eerst even kijken hoe die meetings gaan lopen :)

-------

weet iemand of call of duty 3 nog online nog wel gespeeld wordt.

Ja, het wordt nog online wel gespeeld.

Gaat de meeting door van 15.00 uur?

wat doen we dan?

Biker meeting van jou gaat naar vrijdag. Dus het wordt vandaag VIP-Transport en verstoppertje en Free Mode.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.