Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1474780
Als het op zondag geplant stond waarom werd het dan vandaag gedaan?

Als testje en als extraatje van de meeting. Volgende week zal de hele meeting in het teken staan, dus uitgebreider. :Y Deze keer kon je ook geen trophies verdienen, wat bij de meeting van zondag wel kan.

Geplaatst:
comment_1474807

Nice :tu:

goed dat je ff getest heb :tu: dan weten we tenminste wat we ong te wachten staat.

Dieko snipperde ons toch perfect van de boot en wij maar knalle met rocket launchers:P

Geplaatst:
comment_1474854
ik had goeie dag vandaag, sven geownt, goede racen gereden, goeie tug fight ofzo! :D

maar wat deed mrx... op de meeting hij was geen lid? :N

Die eerste match was wel klote voor mij. :7

Heel de tijd 0-0 89ste minuut scoort Jordy! :schater:

En de tweede was 4-1 voor Jordy. :7

Ik kon alleen maar scoren via penalty. xD

Geplaatst:
comment_1474872
he jordi wij potje? ik hoor dat jij hier de prof bent???

ik wil ook wel eens ff 2 potjes tegen je spelen;)

Sven met jouw regel ik ook nog wat:P

ik neem die uitdaging graag aan maar niet meer voor vanavond, morgen moet ik 7 u opstaan voor voetbal! :)

morgen 15 uur of zaterdagavond ofzo, wanneer jij wil, ja ik speel al lang fifa, en heb op 1000 ste plaats GESTAAN op ranglijst! :)

Geplaatst:
comment_1474882

Nounou ik neem liever de underdog positie.

Misschien dat we keertje kleine competitie kunnen maken ik weet namelijk dat dago waar ik ook wel eens tegen speel ook fifa heeft..

Maar ik heb het spel pas van begin de vakantie dus eind juni...

das vrij laat maar ik speel die spellen al jaren lang 06,08 vooral....Maar ik doe altijd met mijn vriend gewoon tegen elkaar en ja daar word je natuurlijk alleen maar beter van op een gegeven moment.

maar ik wil het wel eens zien...

Jij zit dan zkr nog in de C of D'tjes??

fakling 7 uur op voetbal is ie niet gek ofso denke ik dan:P haha

ik moet om 11 aanwezig zijn gelukkig:p

en dus zal het s'avonds worden denk ik maar ik kijk wel nederlands elftal en je weet maar nooit.

We zien wel;)

Geplaatst:
comment_1474885
Nounou ik neem liever de underdog positie.

Misschien dat we keertje kleine competitie kunnen maken ik weet namelijk dat dago waar ik ook wel eens tegen speel ook fifa heeft..

Maar ik heb het spel pas van begin de vakantie dus eind juni...

das vrij laat maar ik speel die spellen al jaren lang 06,08 vooral....Maar ik doe altijd met mijn vriend gewoon tegen elkaar en ja daar word je natuurlijk alleen maar beter van op een gegeven moment.

maar ik wil het wel eens zien...

Jij zit dan zkr nog in de C of D'tjes??

fakling 7 uur op voetbal is ie niet gek ofso denke ik dan:P haha

ik moet om 11 aanwezig zijn gelukkig:p

en dus zal het s'avonds worden denk ik maar ik kijk wel nederlands elftal en je weet maar nooit.

We zien wel;)

ik speel provenciaal en bij scholieren dus zo slecht zijn we niet! :puh:

ok we zien wel! :)

Geplaatst:
comment_1475187

headervuu.jpg

Meeting Vrijdag 4 september 2009

Het was een zeer geslaagde meeting al mag ik het zeggen, want we waren met maarliefs 13 man wat al een paar weken niet meer is voorgekomen. We hebben aardig wat races gedaan, de sfeer zat er goed in. Zelf had ik haast geen lagg waar ik eerst wel veel problemen mee had... Hier en daar waren een paar mensen die beukten, maar dat waren mensen die dacht ik niet in de clan zaten die de volgende keer dus ook niet meer mee mogen doen. Al met al een zeer geslaagde meeting. :)

Modes:

RA = RACE

GR = GTA Race

FM = Free Mode

PSN RA GR RA RA GR RA GR FM TOTAL
1. Kai-Shockwave 2e 5e 5e 1e 2e 10e 3e - 28
2. Jordib12 4e 1e 4e 6e 5e 4e 5e - 29
3. Sentasi 10e 4e 1e 2e 1e 7e 6e - 31
4. Nasty-Toilet-Man 3e 7e 6e 7e 7e 2e 1e - 33
5. Svenw1 7e 3e 3e 3e 6e 8e 4e - 34
6. Yorick_Darkevil 1e 10e 7e 11e 4e 1e 7e - 41
7. Diekothakurd 6e 8e 2e 8e 3e 5e 12e - 44
8. Barcelonagek 5e 9e 10e 5e 8e 3e 10e - 50
9. Dagoo68 9e 2e 8e 4e 10e 12e 9e - 54
10. RGL-Robin 10e 10e 10e 11e 11e 6e 2e - 60
11. MRX15 10e 10e 10e 10e 9e 9e 8e - 66
12. Desmalle 8e 6e 9e 11e 11e 12e 12e - 69
13. Haakontje 10e 10e 10e 9e 11e 11e 11e - 72

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1475225

Woow, toch nog 1e. :dans: Totaal niet verwacht omdat ik bij een paar 5e en 10e was geworden. Maar zoals ik al eerder zei was het een geslaagde en leuke meeting. ^_^

EDIT: Oke ik zie nu net dat Robin de hele tijd heeft meegedaan. En dat is dus niet de bedoeling. Hij zit niet in de clan. Volgende keer ga ik echt waarschuwingen aan mensen geven die ze inviten. Ik heb een streep door die namen gezet. in die lijst.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1475227
Woow, toch nog 1e. :dans: Totaal niet verwacht omdat ik bij een paar 5e en 10e was geworden. Maar zoals ik al eerder zei was het een geslaagde en leuke meeting. ^_^

EDIT: Oke ik zie nu net dat Robin de hele tijd heeft meegedaan. En dat is dus niet de bedoeling. Hij zit niet in de clan. Volgende keer ga ik echt waarschuwingen aan mensen geven die ze inviten. Ik heb een streep door die namen gezet. in die lijst.

Robin heeft niet de hele tijd mee gedaan, maar mensen die bij 1 race aanwezig waren en de rest niet geef ik dezelfde score als diegene die laatste werd. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1475229

Robin heeft niet de hele tijd mee gedaan, maar mensen die bij 1 race aanwezig waren en de rest niet geef ik dezelfde score als diegene die laatste werd. ;)

Zou het voortaan dan leeg laten. Dan kunnen we zien wie hoeveel meetings aanwezig was (vakje leeglaten). :puh:

Geplaatst:
comment_1475249

Zou het voortaan dan leeg laten. Dan kunnen we zien wie hoeveel meetings aanwezig was (vakje leeglaten). :puh:

Ik kleur het voortaan wel rood, want als ik hem leeg laat klopt de ranking niet meer. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.