Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1481164

FIFA 09 TOERNOOI!

vul hier je lijstje in:

ja, ik doe mee aan het tournooi

PSN:

Heb je Fifa09?

Nog opmerkingen:

gegeven toernooi

datum: nu zaterdag 19 uur 12 september dus!

game : fifa 09

duur : is te zien

mode : iedereen speelt tegen elkaar de winnaar krijgt een trofee! :)

deelnemers: barcelonagek, jordib12, dago...

ik host de meeting! :)

Geplaatst:
comment_1481932

Jordib12 vs Nick_Kerkwijk

Mode DM Offcourse :D

Datum 11-09-09

Tijd 19:00

Opmerking 2Potjes gedaan, 1 colony Island, 1 Happines...

Nick wint :)

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1482230

headervuu.jpg

Meeting Vrijdag 11 september 2009

De opkomst aan het begin was groot, maar helaas werkten de servers van Rockstar niet mee. Diverse mensen werden keer op keer gekickt. De eerste race was erg spannend, Kai in ik gingen elkaar bijna in elke bocht voor bij en in de laatste meters haalden ik Kai in en won. Er zijn aardig wat races gereden, de sfeer was goed alleen helaas van die vele netwerk problemen.

Modes:

RA = RACE

GR = GTA Race

FM = Free Mode

PSN RA RA GR RA RA GR RA GR RA TOTAL
1. Nasty-Toilet-Man 1e 2e 1e 3e 3e 1e 1e 1e 4e 17
2. Jordib12 3e 4e 4e 1e 1e 2e 4e 2e 1e 22
3. Barcelonagek 5e 3e 2e 2e 2e 3e 3e 3e 3e 27
4. Black_Reno 4e 1e 5e 5e 5e 5e 6e 6e 2e 37
4. Langedraak 5e 5e 3e 4e 4e 5e 2e 5e 4e 37
5. Dagoo58 5e 5e 5e 5e 5e 4e 5e 4e 4e 42
6. Kai-Shockwave 2e 5e 5e 5e 5e 5e 6e 6e 4e 45

Niet quoten s.v.p.

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482246

Ik kon jammer genoeg maar 1 match meedoen. Bij de rest kwam ik er niet in. Het was maar 1 race, maar wel een erg spannende. Rullez zat echt dicht achter me steeds, maar we bleven goed bij elkaar. Mooie race, Rullez. :tu:

Geplaatst:
comment_1482327

Wegens een onmenselijk hoeveelheid extra inschrijvingen die de extra week hebben opgeleverd kan de meeting niet door gaan..... De administratie kan het allemaal niet bijwerken :duh:

Met andere woorden....

Meeting gaat niet door wegens een tekort aan inschrijvingen!!!!!!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482343

TUG BATTLE

Voor de meeting van zondag 13 september 2009 gaan we weer wat Trophies verdienen.

In de planning voor zondag staan geen modes, maar een spel: Zeeslagje.

Bedoeling is om 2 teams te vormen. Ieder team heeft 2 tugs (indien genoeg deelnemers). Tugs kan je op deze locaties vinden. In het begin moet je er als team dus voor 2 tugs zorgen. 1 iemand bestuurt deze en de andere vallen aan.

Wat is het doel?

Op deze locatie start de battle. Team 1 start bovenin en Team 2 onderin. Vanaf dat moment mogen jullie zelf de strategie bepalen. Het is de bedoeling om de tugs van de tegenstander te laten zinken. Hierbij mag alleen gebruik gemaakt worden van boten. Waarom deze plek dan? Als je dood bent kan je weer snel het water inkomen en dicht bij de tug zijn. Het is een water-gevecht, dus blijf zoveel mogelijk op zee en schiet niet vanaf de kanten!