Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1487988

headervuu.jpg

Meeting Vrijdag 18 september 2009

Er was een leuke opkomst van zo'n 7 man, niet te groot niet te klein. Was gezellig, lekker geraced alleen jammer van het gebeuk en van de kickmeldingen. Laat de laatste twee punten voortaan achterwege. :)

Modes:

RA = RACE

GR = GTA Race

FM = Free Mode

PSN RA RA GR RA RA GR RA TOTAL
1. Jordib12 2e 2e 4e 3e 2e 3e 4e 20
2. Barcelonagek 4e 1e 3e 4e 5e 1e 3e 21
3. Nasty-Toilet-Man 1e 5e 1e 6e 3e 5e 2e 23
4. Black_Reno 3e 3e 2e 1e 7e 6e 5e 27
5. Svenw1 6e 6e 6e 2e 1e 2e 6e 29
6. Haakontje 6e 4e 6e 7e 6e 7e 1e 37
6. Kai-Shockwave 6e 6e 5e 5e 4e 4e 7e 37
7 Jarnootje 5e 6e 6e 7e 7e 7e 7e 45

Niet quoten s.v.p.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1487995

Gimg niet echt lekker bij mij gisteren. Maar het was een leuke meeting. :) Bij de laatst Tasty race kon ik 4e worden, maar ik zag die spuitbus weer spuiten boven de weg, dus ik was even gestopt om dat te filmen. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1488008

VIP TRANSPORT

Zondag 20 september 2009 om 15:00

Team 1 heeft 1 VIP die vervoert moet worden in een auto naar punt B. Naast die auto moeten er nog 2 auto's zijn waarbij 1 auto ervoor rijd en 1 auto erachter (zodat er 3 achter elkaar rijden). Op PSN wordt een beginpunt en eindpunt aangegeven. Een 2e keuze is dat je als groep lopend naar een andere plek gaat.

Team 2 start op een andere plek en hebben 2 keuzes: Je killt de VIP of je ontvoert de VIP.

Om alle Trophies te kunnen behalen moet je dus deze 2 acties eens een keer uitvoeren.

Als team 2 de VIP dus wil ontvoeren moeten ze eerst zijn bewakers uitschakelen voordat je hem kan meenemen natuurlijk. De VIP is VERPLICHT om mee te gaan als zijn bewakers weg of dood zijn. Als team 2 eindelijk de VIP in hun auto heeft of lopend, moeten ze terug rijden naar hun beginpunt en verdienen ze 3 punten. Omdat team 2 nu dus de VIP heeft ontvoerd kan team 1 dit weer terug doen door de VIP te ontvoeren. Natuurlijk is het dom als een team ze eigen VIP killt, dus team 1 mag alleen terug ontvoeren. Bij het killen van de eigen VIP krijgen ze -1 punt.

Puntverdeling:

- Het verdedigende team dat de VIP levend naar punt B brengt. (3 punten)

- Het verdedigende team killt hun eigen VIP. (-1 punt)

- Het aanvallende team dat de VIP ontvoerd en naar eigen plek brengt. (3 punten)

- Het aanvallende team dat de VIP en het team killt. (1 punt)

Het team aan het eind van de meeting met de meest gehaalde punten heeft gewonnen!

VIP Transport

post-80436-1245257263.pngKill de VIP. (aanvallend team)

post-80436-1245257260.pngOntvoer succesvol de VIP. (aanvallend team)

post-80436-1245257258.pngBreng de VIP veilig en levend naar punt B. (verdedigend team)

post-80436-1247821939.pngBehaal uiteindelijk totaal 10 punten.

Omdat je met het probleem zit dat je met DM niet in elkaars auto kan, wordt het gewoon Free Mode. Als het goed is is het lekker laagdrempelig en kunnen we overal auto's vandaan halen. Helikopters mogen niet gebruikt worden!

Niet quoten.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1488168

ik heb helaas ook geen tijd zondag..

Ik Ga de Topper Feyenoord - psv kijken hier met een vriend..

Het zal vaker voorkomen dat ik zondag weinig tijd heb ,want ik heb eredivsie live niet voor niets genomen :dans:

De andere 2 meetings ben ik vrijwel altijd aanwezig.

Geplaatst:
comment_1488176

Kai Mijn complimenten voor het prachtige project wat je weer voor elkaar heb gemaakt.

helaas ben ik er niet bij maar ik hoop voor jouw dat er veel opkomst is want het is weer eens schitterend uitgewerkt.

:tu:

Geplaatst:
comment_1488466

Spijtig dat ik 3 races miste. :puh:

Maar die Tasty race was zwaar k*t. :puh:

Ik ging als eerste door de bocht en iedereen beukte toen tegen mij aan, maar door die drempel lag ik op mijn zijkant en was ik lekker laatste. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1489406

Korte meeting vandaag. Had eigenlijk VIP meeting in gedachten, maar er waren er een paar die niet vaak hier komen (op forum), dus ik had niet echt zin om via de chat alles uit te leggen en dat ze het dan misschien nog niet snappen. Total wel 8 mensen aanwezig, maar dat ging later snel naar beneden. :puh:

Geplaatst:
comment_1489409
Korte meeting vandaag. Had eigenlijk VIP meeting in gedachten, maar er waren er een paar die niet vaak hier komen (op forum), dus ik had niet echt zin om via de chat alles uit te leggen en dat ze het dan misschien nog niet snappen. Total wel 8 mensen aanwezig, maar dat ging later snel naar beneden. :puh:

iemand nog zin in TDM ofzo race of free mode OFZO? :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1490807

Mededeling:

De meeting van volgende week vrijdag (Race-meting) gaat NIET door. Op deze dag wordt namelijk IV Open Tournaments gespeeld. Dus als je toch naar die meeting wilt, kan je je daarvoor inschrijven om toch nog een avondje te knallen.

Op het programma van IV Open Tournaments staat Deathmatch, ik overleg nog even met langeDraak of hij misschien dan dinsdag voor 1 keer dan een race wil organiseren. Anders hebben we dinsdag en vrijdag een DM meeting. Maar dat zal ik zo snel mogelijk hier laten weten. :)

Geplaatst:
comment_1490912
Mededeling:

De meeting van volgende week vrijdag (Race-meting) gaat NIET door. Op deze dag wordt namelijk IV Open Tournaments gespeeld. Dus als je toch naar die meeting wilt, kan je je daarvoor inschrijven om toch nog een avondje te knallen.

Op het programma van IV Open Tournaments staat Deathmatch, ik overleg nog even met langeDraak of hij misschien dan dinsdag voor 1 keer dan een race wil organiseren. Anders hebben we dinsdag en vrijdag een DM meeting. Maar dat zal ik zo snel mogelijk hier laten weten. :)

Anders host ik donderdag toch een race-meeting?

Geplaatst:
comment_1491186
Mededeling:

Anders host ik donderdag toch een race-meeting?

Rullez,

Aangezien Race eigenlijk jouw Meeting is mag je Dinsdag ook deze Meeting wel Hosten als je wilt :Y

Dan vervalt mijn DM-meeting gewoon aangezien er Vrijdag ook al een DM-Toernooi is.

Dus als je wilt mag jij de Meeting hosten.

Als jij hem niet wilt/kan hosten dan doe ik het wel....

Laat maar weten wat je wilt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.