Jump to content
  • Reacties 1.9k
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1491295

Iedereen die zich heeft geregistreerd voor de MAG beta kan vanmiddag gaan downloaden.... :dans:

Enige tijd terug kon je, je registreren via de officiële PlayStation site om deel te nemen aan de open MAG bèta. Sony stelde namelijk 16.000 bèta keys beschikbaar en deze worden iedere keer in kleine groepen uitgestuurd. Inmiddels de inschrijving al geruime tijd gesloten, maar heeft men verder nog niets ontvangen. Hier is nu duidelijkheid over gekomen dankzij Shijima, de Europese Franchise Producer.

Hij heeft aangegeven dat iedereen die zich heeft ingeschreven toegang krijgt tot de bèta en dit zal vandaag het geval zijn. Om precies te zijn zullen de codes tegen het einde van de middag uitgestuurd gaan worden. Aanvankelijk werden er 16.000 keys beschikbaar gesteld, maar dit is opgeschroefd, want Sony zal er nu 20.000 gaan uitsturen. Iedereen die zich dus heeft geregistreerd kan een bèta key verwachten.

“I can confirm,” he says, “that everyone in all regions who registered but never received their code will be sent one over the course of tomorrow, probably by 2-3pm UK time. Furthermore, in an effort to try and do a Quantum Leap (put right what once went wrong), we will be sending out codes to the remaining 20,000-odd people who registered. So, if you managed to register on the site before the competition closed, I am told that you WILL get your code tomorrow.”

Bron:

http://www.psfocus.nl/

Gelezen op officiele ps3 forum

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1491517

Ja, jongens ik heb hem! Ik wilde net nog een bericht hier plaatsen van:

"Moeten ze snel wezen, want heb nog niks gekrgegen".

En toevallig komt hij net me mailbox binnen met de code! Nice. :D

Geplaatst:
comment_1491544
Mededeling:

De meeting van volgende week vrijdag (Race-meting) gaat NIET door. Op deze dag wordt namelijk IV Open Tournaments gespeeld. Dus als je toch naar die meeting wilt, kan je je daarvoor inschrijven om toch nog een avondje te knallen.

Op het programma van IV Open Tournaments staat Deathmatch, ik overleg nog even met langeDraak of hij misschien dan dinsdag voor 1 keer dan een race wil organiseren. Anders hebben we dinsdag en vrijdag een DM meeting. Maar dat zal ik zo snel mogelijk hier laten weten. :)

Anders host ik donderdag toch een race-meeting?

Rullez,

Aangezien Race eigenlijk jouw Meeting is mag je Dinsdag ook deze Meeting wel Hosten als je wilt :Y

Dan vervalt mijn DM-meeting gewoon aangezien er Vrijdag ook al een DM-Toernooi is.

Dus als je wilt mag jij de Meeting hosten.

Als jij hem niet wilt/kan hosten dan doe ik het wel....

Laat maar weten wat je wilt :tu:

Vind ik ook prima. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1491901

Binnenkort als Sentasi weer terug is willen we als LibertyFuckerZ weer tegen een team spelen. Vanaf nu kan je je daarvoor opgeven als team van 3 personen. Je moet je eigen team maken en diegene moeten er ook toestemming voor gegeven hebben, dus roep niet zomaar namen! Afspreken kan gewoon in dit topic. :Y

"LibertyFuckerZ" VS "??"

Mode: Deathmatch

Datum: Onbekend.

Tijd: Onbekend.

Opmerking: Wij bepalen de settings.

Geplaatst:
comment_1492015
Binnenkort als Sentasi weer terug is willen we als LibertyFuckerZ weer tegen een team spelen. Vanaf nu kan je je daarvoor opgeven als team van 3 personen. Je moet je eigen team maken en diegene moeten er ook toestemming voor gegeven hebben, dus roep niet zomaar namen! Afspreken kan gewoon in dit topic. :Y

"LibertyFuckerZ" VS "??"

voorlopige ploeg: rullez, jordi, en nog 1 kanidaat....

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
comment_1492021

"LibertyFuckerZ" VS "??"

ik stel voor : sven,jordi, desmalle. of platypus! :)

Ik wil ook wel mee doen. :)

Geplaatst:
comment_1492056

"LibertyFuckerZ" VS "??"

ok, rullez ik en...

Geplaatst:
comment_1492105

"LibertyFuckerZ" VS "??"

ok, rullez ik en...

Desmalle?

Geplaatst:
comment_1492366

"LibertyFuckerZ" VS "??"

ok, rullez ik en...

Desmalle?

aight :sigaar:

Geplaatst:
comment_1492641

Oh shit ik was helemaal vergeten te melden dat ik er vanavond niet bij kon zijn. Mijn oom word namelijk 50 jaar oud en dat moet gevierd worden. Dus zou iemand het willen overnemen, vraag het wel even aan Kai of hij het goed vind. :)

Geplaatst:
comment_1492840
Oh shit ik was helemaal vergeten te melden dat ik er vanavond niet bij kon zijn. Mijn oom word namelijk 50 jaar oud en dat moet gevierd worden. Dus zou iemand het willen overnemen, vraag het wel even aan Kai of hij het goed vind. :)

ik wil wel eens doen als dat voor kai goed is! :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1492884
duel nick vs jordi

eindstand 2-1 voor nick! :)

Score bijgewerkt in de hoofdpost.

Algemeen: Als dit een beetje gaat lopen en er komen veel uitslagen binnen, komt er een ranking bij.

Als je wint krijg je een punt, dus dan krijg je een rankingstabel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.